Avatar billede harholm Nybegynder
26. marts 2008 - 13:02 Der er 2 kommentarer

Trådløs printer

Står og leder efter en ny all-in-one printer.
Men, da jeg ikke ved ret meget om dette, må jeg jo søge hjælp.

Krav :
-Skal være trådløs
-Kunne printe fotos ud i en okay kvalitet
-Skal have mere end 2 farve patroner (sort og farver), helst en 4-6 stk., da jeg ikke gider skifte farve patron hver gang en farve går tom :((
-skal kunne tage kopi'er

Kort sagt, en alm. god printer der bruges til at printe fotos ud, mine opgaver og til at tage en kopi en gang i mellem!!

Har kikket på en Lexmark X9350, men syntes den virker for stor, til noget jeg bare vil have "gemt" væk i et hjørne af stuen.
Avatar billede john.doe Nybegynder
26. marts 2008 - 14:01 #1
Avatar billede harholm Nybegynder
26. marts 2008 - 21:17 #2
Tak for tippet.
Virker som en god løsning, lige indtil jeg fandt en test af denne printer - hvor det tog over 14 min. at få printet et foto ud via kabel og 16 min når det var tråsløs. Det tror jeg ikke jeg vil vente på. 5-8 min er okay, men når vi snakker om kun at kunne printe 4 billeder i timen, så står jeg af.