Avatar billede gudher Nybegynder
25. marts 2008 - 22:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Messenger på Nokia 5310 ?

Hejsa..

Jeg har fået købt mig en Nokia 5310 og er nu ved at opsætte til diverse funktioner - generelt bare sætte mig ind i hvad den kan.

Så vil jeg installere msn messenger, som jeg fået gratis i kraft af mit abonnement (Express 2,0), men så kan jeg se at det ikke virker på Nokia 5310. Ifølge Nokia (og Telia's) hjemmeside, kan man ikke få msn til 5310.

Så er det jeg søger lidt hjælp: Er det ikke muligt at finde en "cracked version" eller noget lignende.
Altså - få msn til at virke på min telefon - ville jo være smart når jeg nu betaler for det.

På forhold tak :D
Avatar billede justrace Novice
25. marts 2008 - 23:21 #1
Næh, det ville nok være smartere at anskaffe en tlf. der kan. :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. marts 2008 - 09:52 #2
Eller at telefoner der ikke understøtter messenger ikke blev solgt med det...
Avatar billede justrace Novice
26. marts 2008 - 17:16 #3
Nu er der jo forskel på abbonnements-pakker og telefoner. Hvis teleselskaberne skulle lave lige så mange pakker som der er mobiltelefoner ville det være helt uoverskueligt for både kunder og teleselskab.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. marts 2008 - 20:38 #4
Nej  :)

Messsenger er et helt specielt program og burde ikke tilbydes med den telefon når det ikke understøtetr det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. marts 2008 - 20:44 #5
dvs. man burde ikke kunne vælge den telefon til det abonnement :)

gudher>
Du kan jo skrive til Telia at du har et produkt de tilbyder, men hardwaren der fulgte med til produktet opfylder ikke kravene for at få det fylde udbytte af produktet.
Hvad har de tænkt sig at du skal have gratis i stedet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. marts 2008 - 20:50 #6
Men...

http://www.softwaremarket.nokia.com/?action=productDetails&pID=3037&uaid=291&lang=en

Iflg. Nokia understøtter den nu godt nok messenger så vidt jeg læse på ovenstående link... ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. marts 2008 - 21:00 #7
AHA!

Telefonen understøtter ganske rigtigt messenger - bare ikke TELIA messenger!

Men måske du kan bruge et af de gratis messenger programmer der er på denne side:
http://www.getjar.com/software/Nokia/5310_XpressMusic

Det ser ud til at du kan bruge disse:
http://www.getjar.com/software/Nokia/5310_XpressMusic/Search/messenger
Avatar billede gudher Nybegynder
26. marts 2008 - 22:51 #8
Okay, takker.. Det prøver jeg lige i morgen og håber på det virker!

Continues... :D
Avatar billede gudher Nybegynder
18. januar 2011 - 17:36 #9
Ganske vist en forældet tråd, men er ved at rydde op. :)

Send et svar John, så accepterer jeg!
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. januar 2011 - 21:05 #10
ok :)