Avatar billede kanusti Novice
25. marts 2008 - 21:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ny bærbar

Hej Venner

Jeg har en kollega som kigger "bærbar" computer pt.

Jeg håber I har mod på at hjælpe med nogle bud der kan dække hans behov, som er følgende:

- Skal kunne pakkes væk = svar allerede kendt, bærbar/laptop

- min. 17" skærm kan også være størrer

- skal kunne spille dvd film m.v. fuldstændigt flydende

- have ok harddisk plads men behøver ikke extremt meget

- skal have tv udgang så den kan sluttes til hans fladskærm og vise klip m.v. fra computeren.

- den skal IKKE bruges til computerspil OVERHOVED

- skal være så hurtig som muligt til surfing.

- skal have god lyd, han påregner selv at dette må klares med et extern lydsetup af en art, giv gerne forslag til her også.

På forhånd tak venner.
Avatar billede kanusti Novice
26. marts 2008 - 08:15 #1
Hjæælp :)
Avatar billede j3ppah Novice
27. marts 2008 - 12:57 #2
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=420813
kunne være et foreslag hvis han ikke går op i performance (ud over film)
den er billig, og ja ved godt acer er noget lort når der skal være gaming pc'er men det er jo lige nettop det du siger det ikke skal....
harddisken er 160 gb.. ved ikke om det er nok???...
men i hvertfald en billig løsning...
DOG vil jeg foreslå du kører xp på den i stedet for vista
Avatar billede kanusti Novice
31. marts 2008 - 13:39 #3
Det var da et bud :) er der andre der vil byde lidt ind :)
Avatar billede j3ppah Novice
31. marts 2008 - 13:44 #4
du må sige hvis du vælger den og jeg skal smide et svar ;)
Avatar billede kanusti Novice
03. april 2008 - 08:26 #5
Endte med at købe en Dell - faktisk mest pga den super service de altid har givet mig på mine andre maskiner - men smid du bare et svar - da du er den eneste som har budt ind med noget
Avatar billede kanusti Novice
22. april 2008 - 14:53 #6
kom frist smid svaret :)
Avatar billede j3ppah Novice
22. april 2008 - 14:59 #7
sorry men der gav du mig lige latterkræmper... skrald grinede...
"Dell - faktisk mest pga den super service de altid har givet mig"
HAHAHA :D... tror det er første gang jeg har hørt "Dell" og "service" uden order "elendig" imellem :D...

men hvis du har lyst kan du da lige smide hvad for en du har købt :)..
Og tillykke med den..
Avatar billede kanusti Novice
28. april 2008 - 10:20 #8
:) jamen så må jeg jo nok bare være født under en heldig stjerne.

De 3 gange jeg har handlet med Dell har der været perfekt service - helt perfekt - de var også klar til at give rabat da jeg købte min XPS bærbar og da den efter 1 år blev for varm i forhold til hvad den skulle sendte de mig en sprit ny XPS af den nyere model end den jeg havde uden overhoved at ville have den gamle ind først for at kontrollere den.

Det er da god service og kundepleje i mine øjne?

Er da ked af hvis andre har dårlige oplevelser men jeg kan ikke sige noget negativt om deres produkter eller service.