Avatar billede yngve72 Nybegynder
25. marts 2008 - 21:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Pc Lukker ned

Jeg har en pc der lukker ned når den har lyst,og den lukker helt ned.
Jeg kan ikke starte den igen uden at fjerne strømmen.
Det er ikke et varme problem da dette er testet og siden af kabinettet er osse pillet af.
Deer kommer heller ingen blå skæm der kan fortælle noget,der er heller ingen virus på den.
Hvad kan det være?er der noget man kan instalere som evt kan fortælle noget vdr denne lukning ?
Håber i kan hjælpe.
25. marts 2008 - 21:11 #1
PSU 'overbelastnings' problem ...
Avatar billede yngve72 Nybegynder
25. marts 2008 - 21:20 #2
PSU er næsten ny,og min pc bliver stort set kun brugt til gaming samt surfing og brænding.
Min PSU er en 460 w.
Men hvordan kan man teste om det er den ?
Avatar billede yngve72 Nybegynder
25. marts 2008 - 21:21 #3
Det skal lige siges at den lukker ned selv om den bare står og laver ingen ting.
26. marts 2008 - 15:44 #4
Kan kun forestille mig noget med PSU'en ...
Avatar billede yngve72 Nybegynder
29. marts 2008 - 06:13 #5
Jeg forsøger nu at skifte PSU....håber det blot er det
Avatar billede yngve72 Nybegynder
31. marts 2008 - 21:29 #6
Dèt var PSU den var gal med.....vil du smide et svar Karise Larry
31. marts 2008 - 22:27 #7
Ping...
(Det var et [svar]..)