Avatar billede turbodk Nybegynder
25. marts 2008 - 20:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Design-projekt

Hej :)
Jeg er lige blevet færdig med mit første design-projekt, og ville egentligt bare høre hvad i synes :)

http://www.trackmanianations.dk/design/
Avatar billede duddimai Nybegynder
26. marts 2008 - 09:42 #1
Dit første?? as in, at du aldrig har designet før? eller as in at du aldrig har designet til dig selv før?

Den dér side ligner da noget der er lavet af en rimelig rutineret designer i hvertfald. Jeg er vild med den, synes den er rigtig flot, kan godt lide det logo dér, men silouettet... nice... Det eneste jeg ikke kan lide er skrift typen på selve teksten, hvad er det for én? jeg plejer at bruge verdana, det synes jeg passer bedst til web.

Men rigtig godt.. virkelig nice :)
Avatar billede turbodk Nybegynder
26. marts 2008 - 10:28 #2
Mit første som i:
Jeg har lavet flere hjemmesider, men der har det været med koden i fokus, og de har derfor været uhyre grimme xD

Men da dette var et skole-projekt i faget "Design", var jeg nødt til at stramme an ;)

Takker for rosen :)
Avatar billede turbodk Nybegynder
26. marts 2008 - 10:29 #3
BTW jeg bruger Tahoma i skriften på selve siden og i sidepanelet..

Menuen, banneret og bunden er skrevet med Myriad Pro..
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
30. marts 2008 - 10:48 #4
Jeg synes logoet er super fedt men resten bryder jeg mig ikke rigtig om. Jeg synes det grå bliver kedeligt.
Avatar billede turbodk Nybegynder
30. marts 2008 - 12:24 #5
Nej ok :)
Det er jo så en smags sag...

Synes det er flot, at den holder de tre farver(gul, mørk grå, og lys grå), hele vejen igennem..
Men kan godt se hvad du mener :)
Avatar billede ratatatwo Nybegynder
19. april 2008 - 00:52 #6
Efter som vurdering af Design i stor grad er af subjektiv opfattelse vil jeg også kun svare fra min egen opfattelse.

kritikken der forekommer bliver så vidt muligt konstruktiv.

Jeg vil starte med at pointere dit, for mig at se helt igennem vektor-stilede logo som skiller sig markant ud fra resten af sitet i grafisk henseende bortset fra farverne som matcher din farve-balance til det resterende på siden, hvis der ikke ligger et yderligere argument for dette valg vil jeg nok holde mig til en bestemt "design-stil" så frem der er muligt, så man specificere sit projekt/sitet til dets betydning.

yderligere vil jeg nok foretage ændringer af din tekst i banneret: (Min blok) til noget med "hårdere kanter" da resten af sitets skabelon er designet "kantet".

alle starter et sted og øvelse gør mester. . . bare kør på :)
Avatar billede turbodk Nybegynder
19. april 2008 - 01:12 #7
Jo tak ;)
Nu har jeg afleveret, så det er "for sent", i forhold til forbedrelse af denne specifikke side, men helt klart noget jeg vil tænke over næste gang :)

Ved godt overskriften ikke var optimal, men den var også af mindre betydning, der skulle bare stå noget :)

Og ja, mit logo er helt igennem vector xD
Og der har da også lagt overvejelser bag valget :)
Avatar billede turbodk Nybegynder
25. november 2008 - 12:40 #8
Jeg lukker den lige så jeg kan få mine point igen :P