Avatar billede penta50 Nybegynder
25. marts 2008 - 16:54 Der er 4 kommentarer

Ringetoner til og på Nokia E65

Har fået nogle ringetoner som jeg godt vil have over på min Nokia E65. Filerne er i mp3 format. Hvordan får jeg dem lagt ind og skal de konverteres til andet format.

mvh
Avatar billede ejldk Nybegynder
25. marts 2008 - 17:03 #1
Har du evt fået noget software/kabel med til din telefon?

Så kan du brugde det til at ligge musikken over.
Avatar billede penta50 Nybegynder
25. marts 2008 - 18:49 #2
Ja jeg har både software ( PC Suite ) og USB kabel, men kan kun så vidt jeg kan se ligge filerne over i musikbiblioteket på mobilen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. marts 2008 - 20:29 #3
Ja? Er det et problem da? Du kan jo frit flytte filer på tlf. bagefter....

Du behøver ikke gøre det via PC Suite, for når du tilslutter tlf. spørger den om den skal fungere som lagerenhed. Sig ja til det og overfør via stifinder.
Avatar billede penta50 Nybegynder
26. marts 2008 - 08:31 #4
Nu har jeg fået dem over i muskafspiller på telefonen og kan også vælge en melodi som ringetone. Den lægger sig som ringetoner for alt. Det jeg gerne ville have var at jeg
kunne lægge dem ind ( gemme dem ) sammen med de ringetoner som telefonen er født med. Således at jeg kan vælge en melodi til alm. opkald osv.