Avatar billede squazz Novice
25. marts 2008 - 13:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bærbar kan ikke komme på trådløst netværk

Hey eksperter

Jeg sidder her med en Zepto 6314z, hvor jeg ikke kan få forbindelse til det trådløse netværk. Når jeg prøver at oprette forbindelse, for jeg at vide jeg har en begrænset eller ingen forbindelse, og tjekker jeg hvad der er galt, har jeg ingen kontakt til Standartgateway, DNS og WINS serveren... Hvad er det der kan være galt?

Jeg har prøvet på 3 forskellige netværk (min skole, derhjemme og ved en kammerat), alle tre steder er det det sammen problem...

Nogen der har nogle idéer til enten fejlsøgning eller disideret løsning på problemet, har aldrig oplevet det før...

  Squazz
Avatar billede squazz Novice
25. marts 2008 - 13:42 #1
Rettelse, det er en Zepto 6314w :P
25. marts 2008 - 14:27 #2
HAR det virket overhovedet på denne PC ?

Altså den KAN se/vise en "liste" over tilgængelig netværk ?
Avatar billede squazz Novice
25. marts 2008 - 14:31 #3
Ja, det har virket,
Ja, jeg kan sagtens se de net der er tilgængelige...
Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
25. marts 2008 - 14:46 #4
Kører du vista på den bærbare?
Hvilken type kryptering kører på de netværk du har forsøgt at koble på fx. wep wpa
Avatar billede squazz Novice
25. marts 2008 - 14:58 #5
Jeg kører med Windows Xp Pro SP2 (Undskyld jeg ikke havde oplyst dette med det samme)
Der er ingen kryptering på nogen af netværkene...
Avatar billede squazz Novice
27. marts 2008 - 11:49 #6
Det virker heller ikke med lan, så noget tyder vel på det er netværkskortet der er noget galt med... det underlige er jo bare at den kan finde og "oprette forbindelse", der er bare ikke adgang til server eller noget som helst...
Avatar billede squazz Novice
27. april 2008 - 09:07 #7
Lukker pga af jeg ingen svar fik