Avatar billede jeepson Nybegynder
25. marts 2008 - 12:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Omdøbe skrivebords startknappen til ?

Omdøbe skrivebords startknappen til noget andet.

Kan man ikke omdøbe start knappen nederst venstre til noget mere sigende.. ? Hvordan???

Finder det lidt underligt at den hedder start, når man nu har sat sig for at lukke pc'en ned :D
Avatar billede vejmand Juniormester
25. marts 2008 - 12:58 #1
Avatar billede jeepson Nybegynder
25. marts 2008 - 13:17 #2
Jo den kunne nok klare det ud fra forklaringen på link siden..

Men den kan ikke eksekveres på denne maskine desværre :-(

Kan huske at have læst om en noget simplere metode, hvor man rodede lidt i systemindstillinger og med nogle få museklik kunne redigere i "start" knappen
Avatar billede Jensen DK Novice
25. marts 2008 - 15:08 #3
Du skal bare følge anvisningen her det virker min startknap hedder oversigt,print vejledningen ud.    http://www.win.mpetersen.dk/xp.html
Avatar billede vejmand Juniormester
25. marts 2008 - 16:13 #4
Samme metode, med billeder: http://undergroundcomputing.net/starthack/
Avatar billede Jensen DK Novice
01. april 2008 - 14:58 #5
Det er edermame tarveligt at bare blive væk når man har løst dit problem, du skulle skamme dig.
Du kan ikke med et par museklik ændre startknapnavnet, det vil risikere genindalation af dit styresystem.
Avatar billede Jensen DK Novice
26. april 2008 - 07:40 #6
En sidebemærkning, efter at startknappen er omdøbt mangler funktionen søg som ligger i startknap samt vis filer/eller når man f.eks. sætter et digital foto til via USB, det sker når explorer.exe er omdøbt, det kommer tilbage når man i databasen går tilbage til den orginale explorer.exe