Avatar billede chereau Nybegynder
18. juni 2001 - 12:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

DNS hosting...

Jeg har for noget tid siden DNS-hosted til min egen IP...
Men nu har jeg fået ny opkobling/IP og skal have ændret det.
Skal jeg DNS-hoste igen (samme måde), eller kan man bare \"ændre\" det?
Avatar billede leif Seniormester
18. juni 2001 - 12:58 #1
Du kan da bare få ændret den. Det burde du kunne.
Avatar billede dipzy Nybegynder
18. juni 2001 - 14:19 #2
www.struer.net tilbyder at du kan ændre dine DNSer selv for 5kr/md
Avatar billede chereau Nybegynder
18. juni 2001 - 18:34 #3
Er ikke helt sikker på om jeg har forklaret mig rigtigt...
Det jeg \"mangler\", er at jeg skal have \"bruger\" der logger ind på www.Chereau.Dk til at blive vidre sendt til min IP.
Er det stadig det samme???
Avatar billede leif Seniormester
18. juni 2001 - 18:38 #4
Dvs. det firma som har dnsen dvs. dandomain.dk skal du bare have til ændre dnsen til din nye IP.
Avatar billede chereau Nybegynder
18. juni 2001 - 19:21 #5
ok... ved du om det koster det samme?
Avatar billede thomasledet Nybegynder
18. juni 2001 - 19:49 #6
du skal bede din dns-udbyder om at ændre det... sværere er det ikke...
Avatar billede sukos Juniormester
18. juni 2001 - 21:30 #7
Ved du hva\' du!
Prøv at kikke på de exe filer du har i din mysql-mappe. Der er jo en del!
Hvis jeg dobbeltklikker på mysqld.exe, får jeg den fejlmeddelse som du snakker om.
Jeg bruger (so far) kun mysql.exe og det fungerer jo ihvertfald!
Avatar billede sukos Juniormester
18. juni 2001 - 21:31 #8
Hov, det var sgu det forkerte vindue!!!!!!!!!!!!
Avatar billede leif Seniormester
19. juni 2001 - 08:07 #9
chereau >>> Det er meget forskelligt om en udbyder tager penge for at ændre den eller hvad !!!