Avatar billede vagnerik Nybegynder
24. marts 2008 - 10:52 Der er 5 kommentarer

tastatur virker ikke

Jeg har for nyligt købt en Dell pc med et tilhørende Logitech MX 3200 trådløst tastatur, som indtil nu har virket upåklageligt. Men jeg er åbenbart kommet til at røre ved et eller andet, så det ikke længere virker. (Der er en on/off knap i bunden,der aldrig har været lys i, så man ikke ved om tastaturet er tændt, men det er ikke her problemet ligger). Der er en enkelt knap på tastaturen, som virker:Slumre-knappen. Så der er altså en forbindelse mellem pc og tastatur. Men alle andre knapper er inaktive. Et godt svar vil være værdsat, da jeg har brug for computeren her og nu
Avatar billede peet-49 Novice
24. marts 2008 - 10:59 #1
Du skal aktivere den igen.
Avatar billede peet-49 Novice
24. marts 2008 - 11:00 #2
Det gøres på sender/modtager+tastatur, normalt på tastaturets underside.
Avatar billede vagnerik Nybegynder
24. marts 2008 - 11:25 #3
Mange tak for hjælpen, men jeg må indrømme, at jeg ikke er helt med. På tastaturets underside er der kun en enkelt knap, den er rød og der står "connect" ud for den. Kan du guide mig videre?
Avatar billede hottadpole Nybegynder
24. marts 2008 - 15:40 #4
Tryk på connect knappen, og der bør komme forbindelse igen.
Avatar billede vagnerik Nybegynder
24. marts 2008 - 17:36 #5
jeg har som nævnt i det oprindelige spørgsmål konstateret at det ikke er on/off knappen (connect-knappen)der er problemet.