Avatar billede jemagnussen Nybegynder
23. marts 2008 - 19:43 Der er 2 kommentarer

Windows Home Server

Hej,

Kunne indtil for ca. 1½ måned siden godt få adgang til min WHS udefra, men nu er der blokeret...?

Ved I om TDC blokerer for en server på port 80...?

Måske netværket generelt, da jeg har lidt problmer med at se alle enheder på nettet. En D-Link 635 router er nulstillet flere gange uden held.

Porte 80, 425(vistnok), 4125 er åbnet TCP UDP altid så det skulle være ok... UPnP virker ifølge WHS ikke på routeren mere selv om det er sat til...

Nogen forslag...?

Jesper
Avatar billede jemagnussen Nybegynder
23. marts 2008 - 20:14 #1
- og det var 80, 443, 4125.... så kan jeg iøvrigt ikke få adgang til serveren fra min bærbare med Vista home... og mit Webcam wireless kan man ikke få adgang til selv om alle ip'er i samme område 192.168.0.100 til 199....

Jesper
Avatar billede jemagnussen Nybegynder
23. marts 2008 - 21:21 #2
PS: Får en fejl-melding om at DNS ikke kender navnet...? Serveren hedder "SERVER" og jeg kan se navnet i "Netværk", men ikke få kontakt til den fra andre pc'er i nettet...