Avatar billede silence4 Nybegynder
23. marts 2008 - 15:18 Der er 1 kommentar

HP ScanJet 4200C driver til Vista

Hej alle,

Et spørgsmå vedr. scanner software: Jeg har en gammel HP ScanJet 4200C scanner og har nu fået en computer med Vista - HP's hjemmeside skriver at der ikke vil komme en Vista driver til dette produkt. Er der en måde jeg kan få min scanner til at fungere alligevel eller må jeg ud og have en ny?

mvh. Silence4
Avatar billede hottadpole Nybegynder
23. marts 2008 - 17:22 #1
Du kan jo altid checke om der er nogen der har fået fusket en fungerende driver sammen. F. eks. på http://www.driverguide.com Ellers er det tid til at få pengepungen frem. En manøvre der, og jeg taler af erfaring, er svær, især når hardwaren ellers fungerer.