Avatar billede jemar Nybegynder
23. marts 2008 - 10:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hijack this

Hej.. det er efterhånden et stykke tid siden min pc er blevet set igennem.. vil I kigge på min log...

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccProxy.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Norton Internet Security\ISSVC.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\sstray.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_11\bin\jusched.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\HP\Smart Web Printing\hpswp_clipbook.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\WINDOWS\system32\WgaTray.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
O2 - BHO: HP Print Enhancer - {0347C33E-8762-4905-BF09-768834316C61} - C:\Programmer\HP\Smart Web Printing\hpswp_printenhancer.dll
O2 - BHO: HP Print Clips - {053F9267-DC04-4294-A72C-58F732D338C0} - C:\Programmer\HP\Smart Web Printing\hpswp_framework.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: CFilter Object - {2A7B720A-7A28-4e99-80A0-2DF985EC93D0} - C:\WINDOWS\system32\font.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_11\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Norton Internet Security - {9ECB9560-04F9-4bbc-943D-298DDF1699E1} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O2 - BHO: AlxTB BHO - {F1FABE79-25FC-46de-8C5A-2C6DB9D64333} - C:\WINDOWS\system32\AlxTB1.dll
O3 - Toolbar: Norton Internet Security - {0B53EAC3-8D69-4b9e-9B19-A37C9A5676A7} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Alexa - {3CEFF6CD-6F08-4e4d-BCCD-FF7415288C3B} - C:\WINDOWS\system32\SHDOCVW.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [nForce Tray Options] sstray.exe /r
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe /Consumer
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools] "C:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.5.0_11\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [rlmo] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Reuters\RLMO\RLMOReg.vbs
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [BitTorrent] "C:\Programmer\BitTorrent\bittorrent.exe" --force_start_minimized
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_11\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_11\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: HP Klipsamling - {58ECB495-38F0-49cb-A538-10282ABF65E7} - C:\Programmer\HP\Smart Web Printing\hpswp_extensions.dll
O9 - Extra button: HP Smart markering - {700259D7-1666-479a-93B1-3250410481E8} - C:\Programmer\HP\Smart Web Printing\hpswp_extensions.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: {4B023ED7-CBCA-4B46-B4DD-87059FF9298F} (Reuters Software Version Manager) - http://www.gva.rapid.reuters.com/Products/EMT/2.01.08/ActiveViewer/controls/VersionManager.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Network Proxy (ccProxy) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccProxy.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: ISSvc (ISSVC) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\ISSVC.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect-tjeneste (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe

--
End of file - 8577 bytes
23. marts 2008 - 10:48 #1
Jeg ser på den...
23. marts 2008 - 10:58 #2
Afinstaller
* BitTorrent
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=40284
* Toolbar Alexa
via
[Start][Indstilninger][Kontrolpanel][Tilføj/fjern programmer]

Genstart for at fuldføre afinstalationen...

---------------------------------------

-- Hent Avenger her:
http://swandog46.geekstogo.com/avenger.zip

-- Pak Avenger-programmet ud og dobbeltklik på avenger.exe

-- Der dukker et vindue op, hvor du skal kopiere indholdet mellem ~~~ skrift ind:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Files to delete:
C:\WINDOWS\system32\font.dll
C:\WINDOWS\system32\AlxTB1.dll

Folders to delete:
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Reuters\
C:\Programmer\BitTorrent\
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\BitTorrent\
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

--- Klik på EXECUTE - og la' PC'en selv genstarte.

-- Efter genstarten vil der dukke et notepad-vindue op, med en log for Avengers handlinger. Den må du gerne lægge ind i dit næste svar.

-- Kør Hijackthis, vælg "Do a system scan only", sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked.

O2 - BHO: CFilter Object - {2A7B720A-7A28-4e99-80A0-2DF985EC93D0} - C:\WINDOWS\system32\font.dll
O2 - BHO: AlxTB BHO - {F1FABE79-25FC-46de-8C5A-2C6DB9D64333} - C:\WINDOWS\system32\AlxTB1.dll
O3 - Toolbar: Alexa - {3CEFF6CD-6F08-4e4d-BCCD-FF7415288C3B} - C:\WINDOWS\system32\SHDOCVW.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.5.0_11\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [rlmo] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Reuters\RLMO\RLMOReg.vbs
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [BitTorrent] "C:\Programmer\BitTorrent\bittorrent.exe" --force_start_minimized
O16 - DPF: {4B023ED7-CBCA-4B46-B4DD-87059FF9298F} (Reuters Software Version Manager) - http://www.gva.rapid.reuters.com/Products/EMT/2.01.08/ActiveViewer/controls/VersionManager.cab
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe

Genstart computeren, og lav en ny log med Hijackthis, som du lægger herind sammen med loggen fra Avenger.
Avatar billede jemar Nybegynder
23. marts 2008 - 11:07 #3
Det sørger jeg for.. klarer det i løbet af dagen.!!

Takker indtil videre..!
Avatar billede jemar Nybegynder
24. marts 2008 - 07:53 #4
Så er den klaret.. Her er loggen for avenger og hijackthis:

Logfile of The Avenger Version 2.0, (c) by Swandog46
http://swandog46.geekstogo.com

Platform:  Windows XP

*******************

Script file opened successfully.
Script file read successfully.

Backups directory opened successfully at C:\Avenger

*******************

Beginning to process script file:

Rootkit scan active.
No rootkits found!

Completed script processing.

*******************

Finished!  Terminate.

//////////////////////////////////////////
  Avenger Pre-Processor log
//////////////////////////////////////////

Platform: Windows XP (build 2600, Service Pack 2)
Mon Mar 24 07:37:50 2008

07:37:50: Error: Invalid script.  A valid script must begin with a command directive.
Aborting execution!

//////////////////////////////////////////

  Avenger Pre-Processor log
//////////////////////////////////////////

Platform: Windows XP (build 2600, Service Pack 2)
Mon Mar 24 07:41:00 2008

07:41:00: Error: Invalid script.  A valid script must begin with a command directive.
Aborting execution!

//////////////////////////////////////////

  Avenger Pre-Processor log
//////////////////////////////////////////

Platform: Windows XP (build 2600, Service Pack 2)
Mon Mar 24 07:41:41 2008

07:41:41: Error: Invalid script.  A valid script must begin with a command directive.
Aborting execution!

//////////////////////////////////////////

  Avenger Pre-Processor log
//////////////////////////////////////////

Platform: Windows XP (build 2600, Service Pack 2)
Mon Mar 24 07:41:53 2008

07:41:53: Error: Invalid script.  A valid script must begin with a command directive.
Aborting execution!

//////////////////////////////////////////

  Avenger Pre-Processor log
//////////////////////////////////////////

Platform: Windows XP (build 2600, Service Pack 2)
Mon Mar 24 07:42:40 2008

07:42:40: Error: Invalid script.  A valid script must begin with a command directive.
Aborting execution!

//////////////////////////////////////////

  Avenger Pre-Processor log
//////////////////////////////////////////

Platform: Windows XP (build 2600, Service Pack 2)
Mon Mar 24 07:43:14 2008

07:43:14: Error: Invalid script.  A valid script must begin with a command directive.
Aborting execution!

//////////////////////////////////////////

  Avenger Pre-Processor log
//////////////////////////////////////////

Platform: Windows XP (build 2600, Service Pack 2)
Mon Mar 24 07:43:21 2008

07:43:21: Error: Invalid script.  A valid script must begin with a command directive.
Aborting execution!

//////////////////////////////////////////

  Avenger Pre-Processor log
//////////////////////////////////////////

Platform: Windows XP (build 2600, Service Pack 2)
Mon Mar 24 07:44:14 2008

07:44:14: Error: Invalid script.  A valid script must begin with a command directive.
Aborting execution!

//////////////////////////////////////////

  Avenger Pre-Processor log
//////////////////////////////////////////

Platform: Windows XP (build 2600, Service Pack 2)
Mon Mar 24 07:44:30 2008

07:44:30: Error: Invalid script.  A valid script must begin with a command directive.
Aborting execution!

//////////////////////////////////////////

Logfile of The Avenger Version 2.0, (c) by Swandog46
http://swandog46.geekstogo.com

Platform:  Windows XP

*******************

Script file opened successfully.
Script file read successfully.

Backups directory opened successfully at C:\Avenger

*******************

Beginning to process script file:

Rootkit scan active.
No rootkits found!

Completed script processing.

*******************

Finished!  Terminate.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccProxy.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Norton Internet Security\ISSVC.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\sstray.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\WgaTray.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Programmer\HP\Smart Web Printing\hpswp_clipbook.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\system32\NOTEPAD.EXE
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
O2 - BHO: HP Print Enhancer - {0347C33E-8762-4905-BF09-768834316C61} - C:\Programmer\HP\Smart Web Printing\hpswp_printenhancer.dll
O2 - BHO: HP Print Clips - {053F9267-DC04-4294-A72C-58F732D338C0} - C:\Programmer\HP\Smart Web Printing\hpswp_framework.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_11\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Norton Internet Security - {9ECB9560-04F9-4bbc-943D-298DDF1699E1} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton Internet Security - {0B53EAC3-8D69-4b9e-9B19-A37C9A5676A7} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AdBlocking\NISShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [nForce Tray Options] sstray.exe /r
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe /Consumer
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools] "C:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_11\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_11\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: HP Klipsamling - {58ECB495-38F0-49cb-A538-10282ABF65E7} - C:\Programmer\HP\Smart Web Printing\hpswp_extensions.dll
O9 - Extra button: HP Smart markering - {700259D7-1666-479a-93B1-3250410481E8} - C:\Programmer\HP\Smart Web Printing\hpswp_extensions.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Network Proxy (ccProxy) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccProxy.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: ISSvc (ISSVC) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\ISSVC.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect-tjeneste (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec SPBBCSvc (SPBBCSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SPBBC\SPBBCSvc.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe

--
End of file - 7354 bytes
24. marts 2008 - 09:25 #5
Der er ikke mere 'snavs' ifølge din Log...

Du er velkommen en anden gang...

Du bør rense temp med denne fil, det tager kun få sek.
http://www.spywareinfo.dk/download/cleantempxp2k.bat

Efter sådan en tur er det altid en god ide og rydde op i systemgendannelsesfilerne.
Deaktiver systemgendannelse -> http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/deaktiver_systemgendannelse.htm
Genstart din computer - aktiver systemgendannelse. Dette gøres samme sted, hvor du deaktiverede, denne gang skal du blot aktivere.
Det vil også være en god idé manuelt at oprette et nyt punkt, som du kan navngive, og vende tilbage til, hvis du skulle få problemer af nogen art.

Et par artikler om sikker surfing finder du her:
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=14414

Safe Surfing...

Registreringsdatabase oprydning kan anbefales ->
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Register]...)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller NEJ til den.