Avatar billede hambus Nybegynder
18. juni 2001 - 11:54 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hjælp

Hej alle sammen.jeg har et lille problem når jeg skal downloade.jeg bruger win.2000me,
når jeg skal download en zip fil skriver den bare filoverførelse jeg kan ikke nå at omdøbe den da den bare downloader med det samme.hjælp
Avatar billede supernatural Nybegynder
18. juni 2001 - 11:56 #1
Prøv følgende:
Når du vil downloade, tryk højre museknap, og vælg \"gem destination som\".
Det skulle gerne virke..
Avatar billede hambus Nybegynder
18. juni 2001 - 12:02 #2
hej det ved jeg godt men mit problem er at når jeg prøver at downloade hjælper det ikke at tryk højre museknap den downloader bare.
Avatar billede supernatural Nybegynder
18. juni 2001 - 12:05 #3
Hmmm..
Så er det nok fordi du downloader fra et sted, hvor det ikke er muligt at \"save target as\"...
Mere kan jeg ikke sige. =o)
Avatar billede hambus Nybegynder
18. juni 2001 - 12:12 #4
hej igen.jeg har downloadet for denne side men jeg har kommet til at fjerne et krys og ved ikke hvordan jeg for det rattedet?

Avatar billede supernatural Nybegynder
18. juni 2001 - 12:20 #5
Kan du udspecificere det lidt?
Hvor er det du er kommet til at fjerne et kryds?
Avatar billede hambus Nybegynder
18. juni 2001 - 12:27 #6
hej jeg har kommet til at fjerne et krys hvor der står filoverførelse.
Avatar billede supernatural Nybegynder
18. juni 2001 - 12:31 #7
Kan du ikke bare trykke på den igen, når du downloader?
Eller går det for stærkt, til at du kan nå det?
Avatar billede hambus Nybegynder
18. juni 2001 - 12:35 #8
nej jeg kan ikke trykke på den igen den downloader bare.
Avatar billede supernatural Nybegynder
18. juni 2001 - 12:38 #9
Og du kan ikke få lov til selv at vælge hvor du vil gemme filen?
Avatar billede hambus Nybegynder
18. juni 2001 - 12:40 #10
nej det kan jeg ikke
Avatar billede supernatural Nybegynder
18. juni 2001 - 12:45 #11
*tænker meget hårdt*
Avatar billede hambus Nybegynder
18. juni 2001 - 12:47 #12
ja det prøver jeg også
Avatar billede supernatural Nybegynder
18. juni 2001 - 12:50 #13
Det kan have noget at gøre med hvilken type filer du downloader. Jeg ved godt du skrev at det er zip filer, men *måske* har det noget at gøre med hvilken slags filer det er (feks. om det er billeder, musik osv.)

*er ved at komme ud i noget jeg ikke kan bunde i*
*G*
Avatar billede hambus Nybegynder
18. juni 2001 - 12:52 #14
nej det er mine zip filer jeg har problemer med.jeg kan godt downloade billeder.
Avatar billede supernatural Nybegynder
18. juni 2001 - 12:57 #15
Jeg er ved at løbe tør for idéer nu! =o(

Ok, sidste løsning/forsøg fra min side: Hvis du har mulighed for det, så giv mig den URL hvor du vil downloade fra, så kan jeg *måske* finde ud af om det bare er din Windows der er noget galt med, eller om det er noget generelt...
Ellers har jeg ikke flere forslag til hvad der er galt *sorry*
Avatar billede hambus Nybegynder
18. juni 2001 - 12:58 #16
hej min ven.mange tak for din hjælp
jeg har lige fåndet udaf at jeg kan downloade for en anden side men ikke den pågældene side men mange tak for hjælpen hilsen Hambus.
Avatar billede supernatural Nybegynder
18. juni 2001 - 12:59 #17
Hehe
Selv tak *s*