Avatar billede kams33 Nybegynder
22. marts 2008 - 17:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Nyt design

Hej!

er der nogen der vil hjælpe mig med at lave en hjemmeside?
Hjemmesiden er for et samarbejde mellem congo og Danmark.
Formål er til at hjælpe de fattige i congo der dyrker landbrug.

Jeg vil gerne have at hjemmesiden bliver lavet af en open source script, ligesom joomla, php fusion og sådan noget.
jeg har selv prøvet med php fusion, og har også prøve at lave logo, men synes ikke det ser godt ud.

Her er siden www.danco-plus.dk i kan selv se.

så hvis der er nogen der ka hjælpe mig med at lave sådan en plus logo, så vil det være godt. Jeg vil også gerne betale for det, men det skal ikke være dyrt.
Avatar billede Himbear Nybegynder
23. marts 2008 - 00:58 #1
Hej,

Det vil jeg meget gerne hjælpe med. Og jeg skal nok prøve at finde fornuftig pris! :)
Joomla ville være oplagt.

Skriv en mail til mig på mail@tinocordes.dk

Med venlig hilsen
Tino Cordes
Avatar billede minus Nybegynder
23. marts 2008 - 04:41 #2
Her er mit bud på både design med logo:

http://peecee.dk/uploads/032008/dancoplus.jpg

Teksten og det lille billede nede til højre på designet er bare brugt som et eksempel. Billedet oppe i toppen er et stock billede, så der er ingen brud på copyright mv. :)

Hvad siger du til 750 kr for designet? Jeg har ikke sat mig ind i Php-fusion, og kan derfor ikke hjælpe dig med at integrere designet i systemet, hvilket er grunden til min lave pris :)

Skriv gerne en mail, så kan vi tage den derfra.

Vh
Shahrokh Sotoudeh
www.retard.dk
shahrokh.sotoudeh@gmail.com
Avatar billede kams33 Nybegynder
23. marts 2008 - 10:24 #3
tino_bh: jeg har sendt en mail
Avatar billede kams33 Nybegynder
23. marts 2008 - 10:29 #4
minus: den ser flot ud, men problemet er jo bare at jeg ikke er så god til at programmerer.
Den skal bare have disse funktioner:

Nyhedsystem
Galleri
og forum.

og det kunne være dejligt hvis det er muligt at redigerer det online, så derfor vil jeg heller have open source script, for alt er jo allerede lavet, det skal bare uploades.

Mit problem er nok bare at jeg ikke kan finde det pænest design og kan ikke lave logo.
Avatar billede minus Nybegynder
23. marts 2008 - 13:42 #5
kams33 --> Har besvaret på din email :)
Avatar billede uap Nybegynder
24. marts 2008 - 12:43 #6
Jeg vil også godt prøve at komme med et forslag :)

Skriv til mig på frugtbamse@gmail.com
Avatar billede kams33 Nybegynder
25. marts 2008 - 18:19 #7
opgaven er taget, men ved ikke li hvordan jeg lukker tråden.
Avatar billede Himbear Nybegynder
25. marts 2008 - 18:25 #8
Du skal have personen til at komme med et svar. Ellers svar selv og tag pointene.
Avatar billede minus Nybegynder
25. marts 2008 - 18:47 #9
Hov, det er vist mig, som skulle gøre det... :)