Avatar billede stef Nybegynder
08. december 1999 - 11:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Stedfortrædere!

Hvis man nu er oprettet som stedfortræder for en Outlook bruger, er den eneste mulighed så at kontrollere hans/hendes f.eks. kalender, ved at gå vejen:
Filer - Åbn - Anden brugers mapppe???
Kan der laves en genvej til den man er Stedfortræder for???

På forhånd tak!

Venlig hilsen
Steffen
Avatar billede malene.holm Nybegynder
09. december 1999 - 09:46 #1
Du føje en anden persons postkasse til din brugerprofil ved at :
Klik på Indbakke,Klik på serviceprogrammer i menuen Funktioner, Klik på Microsoft Exchange-server i boksen Følgende informationsserviceprogrammer er installeret i denne profil, Klik på Egenskaber, og klik derefter på fanen Avanceret, Klik på Tilføj, og angiv navnet på den persons postkasse, du vil føje til din brugerprofil.
Personens mapper (som du har tilladelse til) kan du nu åbne.
Avatar billede stef Nybegynder
09. december 1999 - 09:49 #2
Tak for hjælpen, Malene

Hilsen
Steffen