Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
22. marts 2008 - 12:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af forum

Jeg ønkser en pris og kontakt med en som kan sætte et forum op på min hjemmeside.

Man skal kunne oploade billeder og smilys i forumet et snitz eller Phpbb forum vil være fint.
Det skal sende en mail til deltagerne når der kommer et nyt indlæg i en tråd
På forsiden af min hjemmeside skal der være en kasse hvor overskriften på de 10 nyeste indlæg i forumet automatisk bliver vist.

Du skal sørge for at det hele bliver uploadet til min hjemmeside hos min net udbyder http://www.web10.dk

Pengene falder når tingene virker

Min side kan du her www.webdogs.dk på et tidspunkt skal forumet flyttes over på til et andet domæne ved den samme udbyder
Avatar billede futuredesign Nybegynder
23. marts 2008 - 00:40 #1
Hej webdogs.dk

Jeg kan gøre det for 1000kr plus moms såfremt du ikke er specielle ønsker til designet på forumet.

Jeg har mit eget lille firma som designer hjemmesider og jeg har oprette en del af disse forums igennem tiden.

Kontakt mig gerne:
Mads Kirk Foged
mads@futuredesign.dk
http://www.futuredesign.dk
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
23. marts 2008 - 20:12 #2
Hej Mads

Tak for dit tilbud, Jeg har iøjekblikket en anden til at kigge på det håber jeg må vende tilbage og høre om du stadig er interesseret hvis det ikke lykkes for ham
Avatar billede futuredesign Nybegynder
23. marts 2008 - 21:48 #3
Det skal du være meget velkommen til.
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2008 - 01:41 #4
Hej webdogs.dk

Vil da også gerne prøve at hjælpe dig, men ved ikke hvad man tager for sådan noget osv. da jeg bare "pusler" lidt med php osv i fritiden og skolen. Men du kan bare skrive til min mail, hvis vi skal finde ud af noget. (Har lidt erfaring med hjælp til at lave ting i php). Har da tilpasset en gæstebog og et loginsystem til siden www.klintekongen.dk.

Jeg har leget lidt med phpbb før, og det skulle vel være muligt at installere det rimelig nemt.

Du kan kontakte mig på mail: webmaster @ klaus.mollnitz.com

Mvh
Klaus M
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2008 - 01:42 #5
Kan se klintekongen.dk ikke virker i øjeblikket, men har kontaktet ham, der sørger for den virker :D
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
04. oktober 2009 - 20:52 #6
lukker