Avatar billede dj_cyber Nybegynder
22. marts 2008 - 09:15 Der er 3 kommentarer

Netværk mellem stationære og bærbar

hej

jeg roder med lidt netværk herhjemme. Jeg kan nu se de andre computere i min arbejdsgruppe mappe, men jeg kan ikke komme ind på disse computere. De kører alle med XP. 2 af computerne kører på trådløs og 2 kører på kabel. Jeg har en router med trådløs og alm. afgange. Jeg kan gå på internettet på alle computere.

Men hvorfor kan jeg ikke komme ind på hver enkelt computer?
Avatar billede justrace Novice
22. marts 2008 - 11:10 #1
Der skal jo være noget der er delt, en mappe, evt, med noget indhold, ellers kan det ikke lade sig gøre.
Avatar billede dj_cyber Nybegynder
22. marts 2008 - 15:51 #2
har jeg også...
Avatar billede dj_cyber Nybegynder
22. marts 2008 - 16:18 #3
Hver gang jeg går ind på en computer siger den:
" \\*Computer* er ikke tilgængelig. Du har muligvis ikke tilladelse til at bruge den her netværksressource. Kontakt serverens administrator for at finde ud af om du har tilladelse.

Netværksstien blev ikke fundet."

hmm... hjælp?