Avatar billede rosengaardmike Nybegynder
21. marts 2008 - 11:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Dazzle video/DVD recorder

Hi

Jeg købte for et års tid siden en adaptor der hedder dazzle DVD recorder så Jeg kunne køre mine gamle videofilm over på en DVD men hvad Jeg ikke vidste var, at den ikke var kompatibel til Windows Vista, kun XP, nu vil Jeg gerne høre om der er en eller anden der ved hvor Jeg kan hente et opdateringsprogram og hvad det hedder, for når Jeg går ind på Dazzle-hjemmeside så er der en hel masse forskellige programmer som man kan købe, men det er mig umuligt at vide hvilken et der er det rigtige - ved nogen dette

venligst - Michael
Avatar billede thov Forsker
21. marts 2008 - 13:14 #1
Her er driveropdateringer til alle Pinnacle tunere http://cdn.pinnaclesys.com/SupportFiles/PCTV%20Drivers/ReadmePCTV.htm
Avatar billede rosengaardmike Nybegynder
23. marts 2008 - 08:56 #2
Hej Thov - og tak, men Du kunne vel ikke sige mig hvilken èn Jeg skal vælge for det er det samme igen - en hel masse og Jeg må tilstå at Jeg aner ikke hvilken Jeg skal vælge og hvad betyder "beta"
Avatar billede thov Forsker
23. marts 2008 - 14:54 #3
Er det denne du har ?  http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/uk/Products/Consumer+Products/Dazzle/Dazzle+TV/Dazzle+TV+Mobile.htm
For så hedder driveren 'Dazzle TV mobile' og nå dens Vista-64 driver er i 'beta', så er det fordi den endnu ikke er færdigtestet.
Avatar billede rosengaardmike Nybegynder
24. marts 2008 - 14:37 #4
Det er det imidlertid ikke - den ser således ud : http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/uk/Products/Consumer+Products/Dazzle/Dazzle+Video+Archiving/Dazzle+DVD+Recorder.htm  - og der står at den er opgraderet til Vista
Avatar billede thov Forsker
24. marts 2008 - 15:05 #5
'Opgraderet til Vista' - Ja, det gælder for enheder fabrikeret efter oktober 2007.
Den du har er ældre, og skal derfor opdateres. Men hvilken model ? Er det 110i, 320e, 150e eller 71e ?
Når du ved det, så henter du den tilsvarende .ZIP fil, og opdaterer driveren.
Avatar billede rosengaardmike Nybegynder
24. marts 2008 - 20:27 #6
OK - Jeg prøver mig frem - tak
hvor giver man point ?
Avatar billede thov Forsker
25. marts 2008 - 00:00 #7
Du ber' om et svar (er her), som du derefter accepterer.

Står det ikke på adapteren, hvilken typebetegnelse den har?