Avatar billede gic2k3 Nybegynder
21. marts 2008 - 02:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

2,5" HD driller

Min HD i den eksterne skuffe er det ikke muligt at komme i kontakt med mere??
Kan godt se hd'en i bios men kan ikke komme ind til mine data på disken..
Er der et program som kan oprette min disk igen eller måske hente mine data???
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2008 - 06:49 #1
Avatar billede gic2k3 Nybegynder
21. marts 2008 - 09:08 #2
Takker for linket...Så behøver jeg stadig lidt hjælp..

Når jeg kører programmet har jeg 2 linier ligesom guiden viser, betyder det at den kan se 2 diske, det passer også hvad jeg fysisk har i min maskine...Men kan min usb disk være inden under en af de linier eller skal den have sin egen??
Jeg kan se min defekte hd i stifinder. men ikke få kontakt..
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2008 - 09:21 #3
Din "extra" disk vil sikkert optræde som "sda" og det er altså den du skal vælge, men måske er det filtabellen der er smuttet så prøv først at gendanne den http://www.helgec.dk/lost%20partition.html
Avatar billede gic2k3 Nybegynder
21. marts 2008 - 09:41 #4
Men skal min disk være i det 1. vindue som en linie for sig selv??

Er bange for at rode med de 2 linier der er hvis det er mine 2 egne disk i den stationære..

Når jeg kigger i stifinder har mit eksterne drev fået bogstavet J. meninden under de 2 sda'er jeg har kan jeg ikke finde det bogstav, men det er måske heller ikke nødvendigt..
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2008 - 10:10 #5
Det kan du vel se på størrelsen som står til slut i linjen
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2008 - 10:11 #6
Prøv evt at ringe til mig, mit nummer står på min hjemmeside
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2008 - 19:43 #7
Hvad med lidt respons??
Avatar billede gic2k3 Nybegynder
19. august 2008 - 22:44 #8
Sorry for manglende respons...

Disken blev til sidst smidt ud...