Avatar billede joegge Nybegynder
20. marts 2008 - 15:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Outlook express

Har problemer med outlook, når jeg får en mail med et link kan jeg ikke få lov til at blive ført hen til linket, istedet kommer der en kasse op med søge muligheder fra computeren, hvad gør jeg.
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2008 - 21:10 #1
Måske er det din firewall der blokerer, prøv højreklik..>kopier linkadresse - og indsæt den i din browsers adr.linie
Avatar billede vejmand Juniormester
20. marts 2008 - 21:58 #2
Lige et par opklarende spørgsmål:
Er det Outlook Express eller Outlook?
"istedet kommer der en kasse op med søge muligheder fra computeren"
Kan du beskrive det lidt bedre?
Avatar billede joegge Nybegynder
21. marts 2008 - 09:18 #3
Det er express, hvis jeg trykker på et link så kommer er kasse frem med oversigt der hedder FIND KÆDEOVERSIGT, i venstre side er der en bjælke med oversigt på computeren og i højre side er der en blank kasse.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. marts 2008 - 10:44 #4
Prøv lige følgende, hvis du bruger Internet Explorer som browser:

Funktioner -> Internetindstillinger -> Programmer -> Tjek at IE er sat til standard browser.
Avatar billede joegge Nybegynder
21. marts 2008 - 16:58 #5
Hurra hurra hurra, nu virker det, hvordan giver jeg dig point. :o))
Avatar billede vejmand Juniormester
21. marts 2008 - 17:41 #6
Godt du fik det fikset.  :-)

Du kan først give point nu, hvor jeg har lagt et "Svar"
Markér mit navn i boksen nederst til venstre, og klik på "Accepter"

Så er spørgsmålet rigtig lukket.