Avatar billede ipbirk Nybegynder
20. marts 2008 - 14:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

IE 7.0 og Firefox

Hej
Jeg har et spørgsmål omkring IE 7.0 og Firefox, jeg har begge browsere installeret, men anvender IE som standardbrowser, derfor irriterer det mig når jeg startet op med IE og derefter åbner et link, så er det Firefox der åbner linket, kan man ikke opsætte browserne til at det kun er IE der åbner alle links
Avatar billede squazz Novice
20. marts 2008 - 14:12 #1
Hvorfor ikk bare kun bruge Firefox? Det er hurtigere og sikrere...
Hmm, er IE ikke sat til at være standartbrowser? Hvis ikke, kan du ændre dette her:
Funktioner->Internetindstillinger->Programmer->Benyt som standart :P

Her kan du også vælge at IE, hver gang den starter op, skal tjekke om den nu også er standart browser, på den måde er du sikker på at den forbliver det, og at du i det mindste bliver orienteret hvis den kunne finde på at skifte ;)
Avatar billede olebole Juniormester
20. marts 2008 - 16:58 #2
<ole>

squazz >> "Hvorfor ikk bare kun bruge Firefox? Det er hurtigere og sikrere..." >> Ja, det er en ganske gratis påstand, man ofte hører. Den stemmer bare ikks så godt overens med virkeligheden - og Symantec's statistkker. Her har FF i lange perioder ligget pænt foran IE ... på den absolut ufede måde!  ;o)

Desuden er FF ligeså proprietær som IE (FF slæber f.eks. rundt på ikke mindre end 160(!) helt proprietære CSS-properties) - og så er den fyldt med alvorlige fejl. Det er bare politisk ukorrekt at indrømme det  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede squazz Novice
20. marts 2008 - 17:19 #3
Det skal nok passe du har ret ole, jeg fortæller bare hvad jeg er blevet lært ;)
Avatar billede ipbirk Nybegynder
20. marts 2008 - 17:58 #4
Hej igen
IE er sat til min standrdbrowser,og IE tjekker hver gang den starter om den er standard browster, hvis jeg afinstallerer Firefx får jeg en masse fejl med exerkverbare filer
Avatar billede olebole Juniormester
22. marts 2008 - 15:53 #5
Hmmm ... mon du har fået virus - for det lyder da mere end sært  :)
Avatar billede squazz Novice
27. marts 2008 - 16:48 #6
Et standart virus tjek ville for mig lyde som en meget god idé,
Avatar billede ipbirk Nybegynder
28. marts 2008 - 07:56 #7
Jeg har måtte formattere min harddisk, så nu kører det igen.
Avatar billede squazz Novice
29. marts 2008 - 09:39 #8
Husk at acceptere dit eget svar :P
Avatar billede ipbirk Nybegynder
29. marts 2008 - 10:09 #9
Hej
Jeg er lidt i tvivl hvordan jeg accepterer svaret??