Avatar billede nizling Nybegynder
19. marts 2008 - 17:18 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

uheldig besked på mobilsvare

hej eksperter.

jeg har fået lagt en besked på en telefonsvare
til en forkert person. hvilket er meget uheldigt .

mit spørgsmål er: er der nogen måde
jeg kan komme ind på den telefon svare
og få fjernet denne besked?
Avatar billede mash Mester
19. marts 2008 - 17:21 #1
Nej ,eller hvis du kan få afgang til den telefon som er knyttet til svare kan du skynde dig at slette den mens personer er på wc eller noget :P
Avatar billede nizling Nybegynder
19. marts 2008 - 17:26 #2
Personen er ca 8000 km væk fra mig.. .
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
19. marts 2008 - 18:11 #3
ja det er jo en grim fejl og kan være svær at undskylde for sagt er jo sagt, håber at det går alligevel for dig.
Avatar billede nizling Nybegynder
19. marts 2008 - 20:38 #4
Det her gælder liv og død..

har enda ringet ind til telefon selskabet
og  plaget om de ikke kunne slette beskeden,
men det var ikke muligt :s
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
19. marts 2008 - 21:12 #5
Man kan vel heller ikke lade røret være af medens den skal have indspillet besked den stopper vel når der ikke er mere plads, jeg tænker her på båndstationer, npget andet er vel at nu til dags er det vel på en uendelig harddisk det bliver optaget på.
Avatar billede nizling Nybegynder
19. marts 2008 - 22:08 #6
den kan optage 4 minutter,,

det blev til 4 meget uheldige minutter
Avatar billede js_delphi Nybegynder
19. marts 2008 - 23:15 #7
Du kunne evt. ringe et par gange mere, og indtale noget mere neutralt.
Naar vedkommende saa aflytter sin telefonsvarer, hoerer han/hun, at der er mange nye beskeder fra dig. Hvis du saa er heldig, lytter han/hun kun til den sidste, og sletter saa de "gamle" beskeder, uden at hoere dem.
Avatar billede hojben Novice
19. marts 2008 - 23:57 #8
Du kan forsøge at fylde så mange beskeder på du lyster. Når abbonnementen ikke har plads til flere er der ikke flere der får lov at lægge besked. Du er på godt gammelt dansk "fucked"..
Avatar billede shothot Nybegynder
21. marts 2008 - 18:20 #9
For Pokker da, nizling.
Man sidder jo og får helt ondt i maven på dine vegne. Du kan da ikke blot lade os sidde uforløste hen...
Hvordan er det gået??? Fortæl, fortæl!
Avatar billede nizling Nybegynder
05. april 2008 - 18:39 #10
Uha... for det første var det min bror der havde fået lagt en lidt uheldig besked på sin kærestes mobil.. men han fik nuppet mobilen fra hende da hun skulle på toilettet og slettet beskeden :D

forhold reddet
og ellers tak for jeres svar og bekymringer..

den næste der skriver et svar får points
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
05. april 2008 - 22:49 #11
Ja heldet følger-----, det er da rart at det af og til falder heldigt ud.
Godt for dig :-)
Avatar billede hojben Novice
06. april 2008 - 00:59 #12
æd selv pointene.. ingen grund til at bruge point på dette spørgsmål.. specielt ikke når ingen kom med et svar du kunne bruge til noget.