Avatar billede pomfrit Nybegynder
18. juni 2001 - 09:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Søgemaskine sql

Jeg har en database der indeholder en masse tekster. Hver tekst har et eller flere nøgleord tilknyttet.
Når en tekst vises skal der også vises en liste med relaterede tekster. Dette er de tekster der har flest nøgleord tilfælles med tekster. De tekster der har flest nøgleord tilfælles med den viste tekst skal vises først. Hvis der er mange tekster der har li\'emange nølgleord tilfælles med teksten skal disse sorteres på dato. Pleease help me. :)
Avatar billede tracker Nybegynder
18. juni 2001 - 09:40 #1
Det udtales \"Skyl\" hehe
Avatar billede gandalfthewhite Nybegynder
18. juni 2001 - 12:45 #2
Giv os nogle tabel strukturer at arbejde med, jeg gider ikke selv sidde og opfinde tabellerne også.
Avatar billede pomfrit Nybegynder
18. juni 2001 - 20:51 #3
Nu fandt jeg ud af det selv. Det var ikke så slemt.
Avatar billede slash Nybegynder
18. juni 2001 - 21:23 #4
*hydr* tag lige dine point - ik\'
Avatar billede pomfrit Nybegynder
18. juni 2001 - 21:35 #5
Hvad var der galt i det?
Avatar billede slash Nybegynder
18. juni 2001 - 21:53 #6
du accepterer dit eget svar, afviser tracker og gandalf --> hvem skal så have pointene?? Mig, dig, gandalf eller tracker?
Avatar billede pomfrit Nybegynder
20. juni 2001 - 08:28 #7
Jeg troede at dem der svarede mest på spørgsmålet skulle ha\' pointne. Da jeg fandt en løsning selv og inden andre kom med forslag til en løsning kan det vel ikke være rigtigt at jeg skal dele pointne ud til alle der deltog. eller?
Avatar billede sbarnney Nybegynder
22. juni 2001 - 08:09 #8
Selvfølgelig skal du selv have dini point, men det jeg  savner lidt er løsningen på problemet ?

MVH  Stig