Avatar billede rene72 Nybegynder
18. juni 2001 - 09:23 Der er 1 løsning

Slepstreaming setup på Dansk?

Findes der dansk dokumentation til slepstreaming af windows 2000+servicepack+div drivere.
Avatar billede crm_rar Nybegynder
03. juli 2001 - 10:26 #1
Ved ikke med drivere, men for at slipstreame SP til Windows2000 skal du først hente den fulde SP-installation (hedder vidst nok Network Installation). Herefer antages det at du udpakker SP til C:\\SP2\\ og at du har Win2000 kilde-filerne liggen under C:\\Win2000_CD\\ ....

* Udpak servicepacken istedet for at installere den: \"sp2_full.exe -x C:\\SP2\"
* Kør \"C:\\SP2\\i386\\update\\update.exe -s:C:\\Win2000_CD\\\" - kan ikke huske om der skal \"i386\\\" til sidst men det tror jeg ikke ...