Avatar billede jeppebrinck Nybegynder
18. marts 2008 - 21:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bærbar - batteri oplader ikke

Jeg har det dilemma med min bærbare HP6306eu med Vista installeret, at batteriet ikke lades op. Når jeg fører musen over strømstyringsikonet får jeg meldingen "0% tilbage (tilsluttet, oplader ikke)".

Jeg kan således kun bruge maskinen med strømstikket i - og det er jo lidt træls i længden!

Er der nogen kloge hoveder, som er stødt på det før?

Mvh.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. marts 2008 - 22:24 #1
Avatar billede jeppebrinck Nybegynder
18. marts 2008 - 22:55 #2
Fantastisk - det virkede problemfrit!
TAK
Avatar billede jeppebrinck Nybegynder
18. marts 2008 - 22:58 #3
Lægger du et svar op - så jeg kan "belønne" dig for indsatsen?

Jeg har ledt 1½ time på hp's hjemmeside uden at ´kunne finde relevant information - så tak igen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. marts 2008 - 11:43 #4
Kommer her :)
Avatar billede Thomas9439 Nybegynder
18. april 2009 - 19:30 #5
Jeg har samme problem med min Dell.
Avatar billede Henriksen60 Nybegynder
26. februar 2010 - 19:11 #6
Prøver lige at hive denne tråd frem igen:

Min Dell 1525, kan kun oplade til 60 % hvorefter der står "60 % (tilsluttet, oplader ikke)".

Er der en løsning på det?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. februar 2010 - 20:09 #7
Opret dit eget spørgsmål, ellers er det kun dem der deltager i spørgsmålet der ser du skriver ...
Avatar billede thao13vo Nybegynder
21. januar 2011 - 21:36 #8
Jeg har nøjagtig det samme problem men min er bare en HP G7061EO. (jeg har lavet mit eget spørgsmål), det ser ud til du har fat i noget kan du også hjælpe mig? det ville være rigtig dejligt...