Avatar billede hjemmesider Nybegynder
18. marts 2008 - 11:59 Der er 2 løsninger

Site vurdering af Webhost4u.dk

Hej.

Jeg vil gerne have jeres seriøse vurdering af vores
gratis webhotel www.webhost4u.dk

Hvis der er noget useriøst ved siden, så fortæl mig hvad der kan gøres bedre.

Hvis det i jeres øjne ikke er tiltrækkende nok, så sig hvad der kan gøres bedre.

Vi har planer om at tilbyde Ruby on Rails på webhotellet også, og måske flere databaser.

Jeg vil gerne frabede mig indlæg vedr. mine tidligere projekter.

Mvh
Michael Guldhammer
Avatar billede challenge Praktikant
18. marts 2008 - 15:13 #1
"sexdating.dk"-reklamen gør, at jeg aldrig kunne finde på at trykke mig videre på siden.
Avatar billede 2c Nybegynder
20. marts 2008 - 21:47 #2
Som challenge siger. Reklamerne er irreterende på en side, som i forvejen sælger ting. Mit første indtryk er at det ser amtør agtigt ud. Jeg ville ikke turde at købe noget der.

Men en rigtig god ide med Ruby on Rails. For  at skille jer ud for mængden er det godt at tilbyde noget som de andre ikke gør.

Ud over ROR, kunne i f.eks. også tilbyde JSP/Servlets, eller MSSQL databaser(De er jo gratis med MSSQL Expres, men ikke mange der tilbyder det).