Avatar billede codemanager Nybegynder
17. marts 2008 - 22:02 Der er 28 kommentarer og
5 løsninger

Logo, til computer firma

Hejsa

Ville høre om der var nogle der kunne designe et logo til eget firma

logoet skal bruges på tøj, visitkort. osv

Der skal stå

Storvorde EDB
- Din it leverandør.

Der må gerne være flettet et mønstre ind i det med skal stadig være så man kan læse teksten

Der gives et gavekort på 500 kr,- til den der laver det bedste
Avatar billede triple-x Nybegynder
18. marts 2008 - 10:27 #1
Har du en mail?
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2008 - 13:36 #2
Hej

Jeg har lavet et par udkast til dig. Er du interesseret kan du kontakte mig på admin@u-man.dk

Udkast: http://www.u-man.dk/pics/storvorde.jpg

Med venlig hilsen
Thomas Michaelsen
www.u-man.dk
admin@u-man.dk
Tlf: 29869224
Avatar billede codemanager Nybegynder
18. marts 2008 - 18:43 #3
Mail, storvordeedb@hotmail.com

uman, kigger lige lidt på dem :)
Avatar billede matkj Nybegynder
21. marts 2008 - 01:22 #4
Avatar billede matkj Nybegynder
21. marts 2008 - 20:16 #5
Avatar billede rokho Nybegynder
22. marts 2008 - 00:49 #6
Nu skal jeg ikke sige alt for meget.. men til uman og matkj: Hvor fedt er det at tjene 500 kr gavekort fra logoer hentet ned fra templatemonster.com? Ved uman er jeg 100% sikker på at de er hentet derfra, da de er til salg på førnævnte side :/

Det var da straks latterligt, og især at kalde sig for designer bagefter. Og at smide copyright på det, er jo strengt imod loven. :S

Det var bare det jeg gerne ville sige..
Avatar billede helle100 Nybegynder
22. marts 2008 - 09:57 #7
Avatar billede codemanager Nybegynder
22. marts 2008 - 10:20 #8
Logoet, skal passe ind på hjemmeside side så det skal være noget i samme farver og stil

http://317235.webshop.web-siden.dk/default.asp
Avatar billede viggosmor Nybegynder
22. marts 2008 - 11:18 #9
Avatar billede codemanager Nybegynder
22. marts 2008 - 11:20 #10
viggosmor, der må gerne være en form for mønstre i dem.. :)
Avatar billede viggosmor Nybegynder
22. marts 2008 - 11:35 #11
Avatar billede helle100 Nybegynder
22. marts 2008 - 11:48 #12
Avatar billede viggosmor Nybegynder
22. marts 2008 - 11:58 #13
Avatar billede viggosmor Nybegynder
22. marts 2008 - 12:34 #14
Avatar billede codemanager Nybegynder
22. marts 2008 - 13:05 #15
Nu begyder der at komme lidt... i må gerne se om i kan komme på mere, lad det løbe tilimorgen kl 13.
Avatar billede viggosmor Nybegynder
22. marts 2008 - 13:52 #16
Avatar billede viggosmor Nybegynder
22. marts 2008 - 16:24 #17
Nå kunne ikke lade hver med at rode lidt med det alligevel, så her er en revideret udgave:

http://soederberg-webdesign.dk/storvorde/22.jpg
Avatar billede helle100 Nybegynder
22. marts 2008 - 17:20 #18
Avatar billede minus Nybegynder
23. marts 2008 - 02:38 #19
Hej,

Ville lige komme med mit bud:

Vector: http://peecee.dk/uploads/032008/storvorde_logo_vector.jpg
Bitmap: http://peecee.dk/uploads/032008/storvorde_logo_bitmap.jpg

Eksempel på din webshop: http://peecee.dk/uploads/032008/eksempel.jpg

Eksempel som visit,
For: http://peecee.dk/uploads/032008/visitfor.jpg
Bag: http://peecee.dk/uploads/032008/visitbag.jpg

Og til sidst på t-shirt: http://peecee.dk/uploads/032008/storvorde_paa_tshirt.jpg

Det er lavet i vector så det kan skaleres i alle størrelser uden at miste kvaliteten. Det er også lavet som bitmap, så det passer lidt bedre ind på webshoppen :)

Vh
Shahrokh Sotoudeh
www.retard.dk
shahrokh.sotoudeh@gmail.com
Avatar billede viggosmor Nybegynder
23. marts 2008 - 09:56 #20
Mit logo er selvfølgelig også lavet i vector, så det kan skaleres op og ned uden det går ud over kvaliteten....
Avatar billede codemanager Nybegynder
23. marts 2008 - 12:37 #21
Hej minus.

Tænkte på om du kunne prøve og lave teksten noget længenre og så måske friske det lidt op hvis du forstår. syndes det virker lidt sammen kompakt på siden
Avatar billede viggosmor Nybegynder
23. marts 2008 - 12:51 #22
Avatar billede minus Nybegynder
23. marts 2008 - 13:48 #23
codemanager --> Det kan du tro. :) Hvilken type skrifttype leder du efter? Noget i samme stil dog bredere eller hvorledes?
Du må rigtig meget gerne hjælpe til ved at besøge http://kortlink.dk/4ynt og finde en skrifttype du synes om, hvor du giver mig linket. :)

Og hvilken stil søger du mht. "opfriskning"?
Avatar billede codemanager Nybegynder
23. marts 2008 - 14:38 #24
kan man måske lave på en eller anden måde at tekste kommer ud af et eller andet, hvis du forstår.

Denne skrifttyde, er meget fed. måske med lidt farve inde i bogstarverne.
http://www.dafont.com/turn-table-bv.font?text=Storvorde+EDB
Avatar billede minus Nybegynder
23. marts 2008 - 15:29 #25
Noget i stil med dette?
http://peecee.dk/uploads/032008/storvordelogo.jpg

Forstod ikke hvad du mente at teksten skulle komme ud af noget :)
Avatar billede codemanager Nybegynder
23. marts 2008 - 17:20 #26
tænkte noget i denne stil, men skriften
http://soederberg-webdesign.dk/storvorde/storvorde5.jpg

noget med teksten kommer ud af en skærm eller sådan noget
Avatar billede viggosmor Nybegynder
23. marts 2008 - 17:26 #27
Hmmmmmmmmmm.......

For det første, så giver du ikkke feedback på det man sender til dig, for det andet vil du nu have en anden til at bygge videre på et af mine forslag....

For meget!!!

Tak for nu!
Avatar billede codemanager Nybegynder
23. marts 2008 - 17:45 #28
Nåe, så vidt jeg ved har jeg ikke sagt han skulle bygge vidre på et af dine forslag. har bare sagt jeg kunne lig skriften.

kan ikke se der er nogle grund til at give feedback på noget når man ikke syndes om det, og har jo videre skrvet lidt om hvad jeg tænker på så du har jo alt mulighed for at lave noger, og var det så noget der faldt i min smag ville jeg give feedback på det.

men du skal da havde tak for dine forslag
Avatar billede viggosmor Nybegynder
23. marts 2008 - 17:58 #29
Ja ja, dårlig smag er jo svær at hamle op med....

Det mindste du kan gøre at sige tak men nej tak, det du laver falder ikke lige i min smag! istedet for bare at ignorere folk...
Avatar billede minus Nybegynder
23. marts 2008 - 21:31 #30
Codemanager --> Der kommer et problem når du lukker teksten "EDB" ind i en skærm eller lignende. Når du siger EDB på skærm, og du er i denne situation IT leverandør, kan dette gå hen og give folk den idé at de forbinder dig med en skærmsælger.
Grunden til jeg har valgt et drev med CD er et typisk hardware, som vi alle bruger til daglig, og er typisk i vores computere. Jeg havde i tankerne at bruge den blå farve i kanten, som du kan se, farven blev egentlig bare kopieret fra dine links fra din shop, så der var en form for sammenhæng mellem sitet og logoet.
Man forbinder også typisk it/sofware med blå. (eksperten, hardwareonline, mv.)

Ydermere er der ikke behov for at lukke teksten ind i noget, da det bare vil blive unødvendig ekstra fyld. En af dine konkurrenter, proshop.dk, klarer det faktisk meget fint egentlig kun ved at have en tekst. Der er faktisk ikke behov som sådan for mere.
Men idet der ikke er blevet brugt en sci-fi/it/elektronisk skrifttype (som proshop har), har jeg givet et udtryk for at vi har gøre med IT, ved at tilføje dette hardware ved siden af teksten.

Jeg ville kunne fortsætte længe med en masse, men har givet dig idéen bag logoet nu :)
Avatar billede codemanager Nybegynder
23. marts 2008 - 21:49 #31
Ja, forstår det fuldt, mente heller ikke teksten skulle lukkes inde i noget, men hvis man forstiller sig en computer hvor der bliver skrevet på, og så teksten blev sendt ud af skæremen... men kan nu også godt lige, dit kunne bare godt tænke mig teksten var noget længere...
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2008 - 15:29 #32
Svar til rokho. Det er meget sjovt du siger det, for det er faktisk nogen jeg har fundet på mit arbejde, som jeg bare har leget lidt med. Sagde jo jeg kedede mig ;)

Men godt observeret, så ved jeg også, hvad de bruger nogle gange (dem som laver logoer) :P

Du har ret i, at det er latterligt, og burde heller ikke have smidt copyright på, men at kalde mig selv for designer, vil jeg gerne påpege, at det har jeg ret til, for det er jeg sq. Og laver også selv mine logoer og designs, men kedede mig som sagt på mit arbejde, så dette indlæg, lavede noget ganske kort udfra de logoer, som der var på vores server, og smed det ind. Det var mig ganske lige meget om de blev valgt eller ej, havde det nok også mest sådan, at hvis de var blevet valgt, havde jeg sq også bare givet det til dem, da det ikke er mine logoer.

Men skal der laves et logo fra bunden, vil det også koste ham 750.- eksl. moms, og som betaling og ikke som gavekort. Men tak for kritikken Rokho
Avatar billede minus Nybegynder
24. marts 2008 - 21:06 #33
codemanager --> Jeg kan desværre ikke finde et mere passende skrifttype end den første, efter min vurdering mv. Men hvis det er kan du få logoet nu i original-fil, hvor du selv kan redigere videre på den, og finde den skrifttype du ønsker :)

Du må gerne sende en mail, så kan vi tage den derfra.

Vh
Shahrokh Sotoudeh
www.retard.dk
shahrokh.sotoudeh@gmail.com