Avatar billede igames Nybegynder
17. marts 2008 - 11:59 Der er 4 kommentarer

Designer og programmør - lønnet opgave

Hej

Jeg i i opstats fasen med ny virksomhed, og er derved igang med at undersøge markedet for gode grafikere og programmører.

Håber lidt på at I evt. kunne hjælpe med at anbefale nogle som er gode i det grafiske og i PHP, database og sammenfletning med E-conomic.

Selve ideen er at shoppen skal være særdeles flot designet, der skal kæles for detaljerne - dog uden siden er alt for tung. Derfor søger jeg en person/virksomhed, som har stor erffaring indenfor grafik.

Med hensyn til programmering og webshop, så har jeg tænkt mig at bruge osCommerce og E-conomic som økonomisystem. Det er vigtig at de to systemer spiller sammen.

Hvis du skulle vide hvem der kan klare disse opgaver vil jeg meget gerne høre fra dig.
Avatar billede agermose Nybegynder
17. marts 2008 - 12:24 #1
hej

jeg kan anbefale webzoo.dk - det de laver er flot (efter min smag) og deres kundehåndtering er rigtig god.

/Jan Agermose
Avatar billede jonhauge Nybegynder
17. marts 2008 - 12:25 #2
Du skal være velkommen til at kontakte os.

MVH

Jon Hauge

http://relationhouse.com
Avatar billede wolstrup Nybegynder
17. marts 2008 - 13:09 #3
Det kan være svært og uoverskueligt at finde den rette til et job som det du nævner der. På http://www.flexer.dk kan du oprette opgaven og lade designere og programmører henvende sig med tilbud på opgaven. På den måde forøger du chancen for at få opgaven løst med succes.
Avatar billede Himbear Nybegynder
17. marts 2008 - 14:23 #4
Jeg har sendt dig en mail.

Med venlig hilsen
Tino Cordes
www.tinocordes.dk