Avatar billede alexisius Nybegynder
17. marts 2008 - 07:54 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

åbning af link

jeg modtager nyhedsbreve med diverse link men nu kan jeg pludselig ikke åbne dem. når jeg klikker på dem så arbejder maskinen godt nok men den åbner ikke. hvad sker der ????
mvh alex
Avatar billede vejmand Juniormester
17. marts 2008 - 08:55 #1
Prøv lige dette:

Åbn IE -> Funktioner -> Internetindstillinger -> Programmer -> Sæt IE til standardbrowser
Avatar billede egzonrh Nybegynder
17. marts 2008 - 11:28 #2
Havde også den samme problem, men nu bruger jeg bare Mozilla Firefox.
Den kan man lave rigtig meget hurtigere ved nogle instillinger og er meget let at bruge.
Avatar billede alexisius Nybegynder
17. marts 2008 - 20:55 #3
IE er sat som standardbrowser så det hjalp desværre ikke. jeg vil helst køre med IP hvad med windows live mail??
17. marts 2008 - 21:21 #4
Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.

Direkte link
http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip

Brug kun nr. to link, hvis det første ikke virker.

Du får da lige et andet link hvis det ikke lykkedes med det første:
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Sæt flueben i følgende, og klik herefter på "GO". Genstart og check om det har hjulpet:
Explorer/IE/
Avatar billede alexisius Nybegynder
17. marts 2008 - 21:40 #5
det første link hjalp ikke . den melder fejl og lukker når jeg skriver go.
det andet link kan jeg slet ikke åbne.
Avatar billede alexisius Nybegynder
17. marts 2008 - 21:48 #6
der bliver også bedt om en cd-rom når jeg prøver det første link
17. marts 2008 - 22:04 #7
Begge Links virker som ønsket/forventet hele vejen - hos mig...

Download denne og pak ud og kør:
http://windowsxp.mvps.org/utils/IEFix.zip
som anvender ie.inf til, at reparere IE. Den kræver desuden, at man har sin windows-cd i maskinen.

og/eller

Download  denne fil herfra
http://packetstormsecurity.org/Win/IEreg.zip
Udpak den og kør den udpakkede fil. Genstart og se om det har hjulpet.  (de registrerer/genopretter/gendanner/reparerer *.dll i IE )
Avatar billede alexisius Nybegynder
17. marts 2008 - 22:31 #8
Det ser ikke ud til at lykkedes . Jeg har ikke cd da det er en præ installeret xp jeg har . Den anden har jeg også prøvet men desværre.  Kan det hjælpe at bruge systemgendannelse ???
18. marts 2008 - 09:02 #9
Hmmm... du ku' jo prøve...
Avatar billede alexisius Nybegynder
18. marts 2008 - 10:36 #10
jeg har skiftet til windows-livemail og der er ingen problemer så det prøver jeg.
jeg takker for hjælpen og det kan være jeg kommer tilbage hvis det ikke er godt.
Send et svar "larry" så får du pointene. mvh alex
Avatar billede alexisius Nybegynder
07. april 2008 - 20:54 #11
jeg lukker