Avatar billede kaj Nybegynder
10. maj 1999 - 00:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Win 95 program i win NT

Efter at jeg har indstalleret Qv-link,
et program til at hente billeder fra et digitalt kamera, er autocad 14 blevet ustabil og der er problemmer med udskrivning, kan det være fordi at qv-link er et windows 95 program?
Der var ingen problemmer under indstalleringen og programmet virker.
Avatar billede thoeger Nybegynder
10. maj 1999 - 11:16 #1
Nej det kan ikke være fordi at programmet er et 95, fordi kan det kører under NT er det et 32 bits program og derved ikke indvirke på noget!!!....ikke i teorien ihvertfald!
Avatar billede bug Nybegynder
10. maj 1999 - 13:19 #2
Højst sansynligt laver Qv-link's drivere - hvis der er nogen med - ballade med autocad. Prøv at finde en driver til NT, evt. fra producenten af kameraet's hjemmeside.

/BuG\
Avatar billede lt Nybegynder
24. maj 1999 - 21:07 #3
Mon ikke Qv-link har skiftet nogle DLL filer ud med nogle uheldige af ældre dato.  Ominstaller Autocad, så du får alle de dll'er der hører til og hvis du bliver bedt om at slette nogle, (hvis de er ældre) så gør det.  Læg evt. den SP på du kører med (minimum sp3 og helst sp5)
Avatar billede gigy Nybegynder
29. maj 1999 - 22:11 #4
bug har ret
Avatar billede gigy Nybegynder
29. maj 1999 - 22:17 #5
bug har ret!
Avatar billede hamderper Nybegynder
02. juli 1999 - 14:38 #6
thoeger tåger rundt winnt kører fat16 og er derfor også 16bit kompatibelt

Læs altid din manual er din software NT kompatibel
Avatar billede ntmaniac Nybegynder
04. juli 1999 - 22:38 #7
Hmmmm, hamderper, kan du være venlig at fortælle mig hvad en HDD's fat system har med bit at køre?