Avatar billede thrill Nybegynder
17. juni 2001 - 23:37 Der er 19 kommentarer og
5 løsninger

Flatrate Internet og telefoni for 400 kr. pr. måned ?

Er det rigtigt at der er kommet/kommer et nyt teleselskab hvor man får flaterate internet og flatrate telefon for 400 kr. pr. måned, eller er det en \"and\" ?
Avatar billede parazite Nybegynder
17. juni 2001 - 23:38 #1
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2001 - 23:44 #2
Ja eller står det jo nok ikke på nettet, men tag dig nu tid, de skal lige udbredes til hele landet, og der er det jo så et spørgsmål om hvor mange gange TDC sætter en kæp i hjulet på dem. TDC ejer jo desværre stadig det kobber ;(
Avatar billede vladimirr Nybegynder
17. juni 2001 - 23:45 #3
Der går nok nogle år før det kommer rigtigt op at køre...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. juni 2001 - 23:46 #4
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2001 - 23:47 #5
Mig bekendt er det hverken den 1 april eller 1 maj at dette formidable tilbud blev offentliggjort.
Avatar billede thrill Nybegynder
17. juni 2001 - 23:51 #6
Det skulle ikke undre nogen om TDC spænder ben for et sådanne projekt :-(((((
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. juni 2001 - 23:53 #7
Jamen det kan de da ikke spænde ben for. Hvordan? De ejer vel nok det rå
kobber, men de lejer det da ud uden videre.
Avatar billede parazite Nybegynder
17. juni 2001 - 23:55 #8
Før dixa bliver udbredt tror jeg TDC indser, at de er ved at blive løbet over ende og tager \"initiv\" til et eller andet lignende. Man har jo lov at håbe. :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. juni 2001 - 23:58 #9
Skal vi ikke lige vente og se at dixa får sin første kunde :)
Avatar billede parazite Nybegynder
17. juni 2001 - 23:59 #10
erikjacobsen : He, endnu en der er mistroisk? :)

Eller måske bare realistisk.

www.fotx.net/parazite
Avatar billede thrill Nybegynder
18. juni 2001 - 00:09 #11
Jeg synes godtnok at det lyder som noget der vil fremad, hvis det holder, bliver det da for vildt !!

\"Hvad koster DIXA®Intelligence?

For 398 kr. pr. måned får du fri telefon til det danske fastnet og bredbåndsadgang til Internet med 2048/512K.
I prisen er inkluderet et ekstra telefonnummer, som du frit vælger fra Dixa Nets nummerpulje.
For samtaler til mobiltelefon, servicenumre og udlandet betaler du en lav minutpris.\"
Avatar billede vladimirr Nybegynder
18. juni 2001 - 00:13 #12
Rart at se at der er andre end mig der er skeptiske overfor \"sensationer\" på telefronten !

Indrømmet, det vil da være rart med at kunne slippe så billigt, men jeg tror ikke på det før den dag de kommer og lægger det ind hos mig, hvis jeg skulle finde på at bestille det.

//Anders
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2001 - 00:24 #13
\"Rygterne\" sagde for et års tid siden, at selve internettilslutning skulle komme ned på omkring kr. 50,00 - kr. 100,00 om måned. Hvis man ser på de nye produkter fra TDC hvor internet og telefoni abonnement er slået sammen til et, så passer prisen hvis meget godt, set ud fra det alminelig telefonabonnements pris.
Avatar billede thrill Nybegynder
18. juni 2001 - 00:28 #14
kharder,

Jeg er ikke helt med, hvordan mener du at priserne passer meget godt nu, det tilbud TDC har til 449.- pr. måned for en 256 Kb ADSL line, er kun med ADSL og tele abbon. Taletid er jo ikke med i prisen fra TDC.

Avatar billede perj Nybegynder
18. juni 2001 - 00:55 #15
parazite--> Endnu en mistroisk. Se her hvorfor.

http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=100985
Avatar billede perj Nybegynder
18. juni 2001 - 01:08 #16
Flere jeg kender var ved at \"hoppe på\" dette tilbud fra Transnet for 1 års tid siden.
Her er endnu en artikel:
http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=101591

Rygter vil vide, at det er tidligere ansatte fra et tysk forsikringsselskab der står bag. Altså folk uden midler og faste indtægter.

Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2001 - 01:10 #17
Det er interne kilder hos TDC der sidste år spredte dette rygte med de omkring 100,00 om md. for internet, så allerede dengang var man klar over hvilken vej det ville gå, også selv om tyskerne har forsøgt at stoppe dette. I Australien skulle det kun være opkaldet til nettet der koster, så når først du er på så er det gratis.

TDC kan jo let spænde ben for et sådan projekt, ved blot at sige, at man ikke længere har nok rå kobber i et område. Derved bestemmer TDC fortsat suverent, hvem der skal have glæde af de nye muligheder uanset hvilke visioner der har ligget i den oprindelige aftale med regeringen.
Avatar billede perla Nybegynder
18. juni 2001 - 01:53 #18
TDC ejer ikke kobberet, ifølge den nye telelov som ikraft trådte for et halvt år siden, følger kobberet kunden.

Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. juni 2001 - 07:38 #19
Jamen, kharder, det gør TDC jo ikke - altså siger de ikke har rå kobber. De driver
tilfældigvis deres forretning ganske fornuftigt.
Avatar billede m.b Nybegynder
23. juni 2001 - 23:53 #20
Tv 2 har en artikel fra odense lokal.tv fra d 18-6
om.fri telefoni over nettet det ser ud til at odense bliver den første by i danmark hvor du for et årligt beløb på ca.900kr kan snakke frit i telefonen
Avatar billede jimsim Nybegynder
24. juni 2001 - 00:02 #21
m.b, har du et link til den artikel?
Avatar billede m.b Nybegynder
24. juni 2001 - 00:07 #22
hvis du går på tv2.dk og søger på lokal tv for odense
                  mb
Avatar billede m.b Nybegynder
24. juni 2001 - 00:21 #23
sorry dato er den 21-6 på tv2 regional odense
  mb
Avatar billede hotpop Novice
21. juli 2001 - 10:37 #24