Avatar billede webpassion.dk Novice
16. marts 2008 - 22:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Programmør til opgave - bud ønskes.

Jeg arbejder som webdesigner og har fået til opgave at give et bud på, hvad jeg skal have for at lave et website med nedenstående funktioner.

Jeg ønsker et bud på, hvad du skal have for at lave det for mig - implementeret i mit design.
Det drejer sig om
1. kalender med søgefunktion
2. blog
3. debatforum
........se mere nedenfor.

***********************
Websitet skal være:
Et online mødested både internt for koncertarrangører, der arbejder med klassisk musik formidlet til en moderne verden, og hvor arrangørerne kan gå i dialog med deres publikum.

En hjemmeside med flg. standardfunktioner:

- Forside (Laver jeg)
- Links (Laver jeg)
- Kontakt med mailformular (Laver jeg)
********************************
(Nedenstående bliver din opgave)
- Særfunktioner:
Kalender med søgefunktion a la Kultunaut – herunder mulighed for at computeren kan udvælge et arrangement til dig personligt efter indtastning af kriterier
(Til kalenderen skal laves noget database, så vi selv skal kunne indtaste arrangementer i den)
- Debatforum - med profiler på de debatterende
- Blog
***********************

Husk venligst det foreløbig er et bud på opgaven. Vinder vi den, vil jeg vende tilbage. Men jeg har ofte brug for programmører, der er rimelige i pris, så ser frem til jeres svar.

Bl.a. kan jeg bruge programmører, der kan lave små CMS systemer til rimelige penge.

Bedste hilsener
My
Avatar billede futuredesign Nybegynder
16. marts 2008 - 23:26 #1
Jeg kan lave det i CMS systemet joomla (som er klar det bedste CMS system på nettet) til omkring 10-15.000kr

Med Venlig Hilsen
futureDesign.dk
Mads Kirk Foged
mads@futuredesign.dk
Avatar billede webpassion.dk Novice
17. marts 2008 - 08:40 #2
Måske en idé om I skriver til min e-mail med et bud.
smilende_susie@hotmail.com
Avatar billede webpassion.dk Novice
17. marts 2008 - 08:41 #3
Vender tilbage til den enkelte, når jeg har truffet et valg. Tak foreløbig til Mads.
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
17. marts 2008 - 17:42 #4
På hvilken hjemmeside kan du byde på sådan en opgave?
Avatar billede webpassion.dk Novice
17. marts 2008 - 19:34 #5
Endnu ukendt opgave - men det er vel også ligemeget - for nu
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
17. marts 2008 - 19:43 #6
Nej jeg mener hvor har DU fundet den opgave som du så sender noget af videre til interesserede?
Avatar billede webpassion.dk Novice
29. november 2008 - 09:08 #7
Det er en af mine kunder, der vil udvide hjemmesiden. Lukker tråden