Avatar billede ppb Nybegynder
16. marts 2008 - 20:15 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Afinstallering af Norman.

Jeg har Norman antivirus og personal firewall.
Hvordan afinstallere jeg dem.
I Tilføj/Fjern programmer er der Norman internet control og Norton VMI update.
Skal jeg bare afinstallere dem, og så er den skid slået?
16. marts 2008 - 20:20 #1
http://www.norman.com/Support/FAQs/Norman_Virus_Control/41270/dk

Set i anden tråd ->

Gå ind på denne side:
http://www.norman.com/Support/Knowledge_bases/Norman_Virus_Control/Windows/installation/11640
Download værktøjet til at afinstallere med til skrivebordet.
Pak værktøjet ud og vælg afinstallere.
Når den er færdig med at afinstallere, skal PC'en genstartes.
2)
Efter genstart skal man ind i stifinder og fjerne Norman mappen.
Tøm herefter papirkurven og lav en ny genstart af PC'en

Registreringsdatabase oprydning kan anbefales ->
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Register]...)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller NEJ til den.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
16. marts 2008 - 20:22 #2
Nej, sæt CD (den hvor på Norton er) i drevet og afinstall. den derfra ellers sidder der stadig noget der kan konfligte dit kommende virusprog.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
16. marts 2008 - 20:23 #3
Det der nej, er til spørgsmålet om den skid så er slået
16. marts 2008 - 20:35 #4
Nu er det altså NORMAN der er omtalt her - ikke NORTON ...
Avatar billede ppb Nybegynder
16. marts 2008 - 20:48 #5
Ja. Har lige set det. En slå fejl fa mig.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. marts 2008 - 20:56 #6
Nu er jeg forvirret...

Har du Norton eller Norman?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
16. marts 2008 - 21:05 #7
Ja jeg læste det som Norton, anede ikke st det var noget antivirus med et samklingende navn.
Avatar billede ppb Nybegynder
16. marts 2008 - 21:10 #8
Det er NORMAN det drejer sig om. Har tidligere haft Norton. Derfor roder jeg lidt rundt i navnene.
16. marts 2008 - 21:42 #9
Derfor [16/03-2008 20:20:40] ...
Avatar billede ppb Nybegynder
16. marts 2008 - 21:54 #10
karise larry -> Brugte din vejledning. Smid et svar. Tak for hjælpen.
16. marts 2008 - 22:14 #11
Ping...
(Det var et [svar]...)