Avatar billede jecalc Nybegynder
16. marts 2008 - 18:37 Der er 7 kommentarer

NFS Pro Street fejlmelding ved opstart på ny PC

Hej - vi har svare problemer med Need for Speed Pro Street. Har punklet i timevis for at få ny PC færdig til kunden.
Har via andet link her downloadet Patch 1.1. europa men ingen ændring. Udgaven er købt i forretning så den skulle være ok.
Der har været et andet spørgsmål her på siderne med henvisning til YouTube video - det er nøjagtig den samme fejl vi får - vi har altså bare ikke kunne løse problemet ved hjælp af en patch. Vi har afinstalleret Nero og har ikke Clone CD på maskinen.
Håber nogen kan hjælpe. Tak/John og Anita
Avatar billede jecalc Nybegynder
16. marts 2008 - 18:39 #1
Os igen - jeg prøvede a taste 900 points ind men det ville den ikke acceptere - men løser du dette for os, så kan du få så meget det er tilladt at give. Tak/Anita
16. marts 2008 - 19:14 #2
- Hvordan opfører den sig da ?

(Er det via XP ?)

Korrekte driver(s) til din Hardware ?
Avatar billede jecalc Nybegynder
16. marts 2008 - 19:26 #3
ja, altså - der er et spørgsmål andetsteds under generelt her på Eksperten med et link til denne side:
http://www.truveo.com/Need-for-speed-patch-11-error-/id/1440113769
og det er magen til den fejlmeddelelse vi får. I modsætning til den anden spørger, så har vi ikke en bærbar, men en stationær PC - vores grafikkort er GIforce8800 GTS med 768 MB ram - vi har testet med dxdiag og den viser at alt skulle være fejlfrit.
Vi taler om at den skal køre Win XP.
/Anita
Avatar billede gurly Praktikant
16. marts 2008 - 22:57 #4
nu skriver brugeren der har oploadet videoen >
"and i have a no-dvd .exe"
gælder det også dig ?
Avatar billede jecalc Nybegynder
17. marts 2008 - 18:13 #5
Nej - det står der ikke på vores skærm. Der står det sædvanlige: Windows beklager, der er fundet en fejl og vi lukker ned - skal vi sende fejlrapport.....bla bla, som vi kender den.
I dag har vi talt med kunden og alt dette skete og for ham på hans gamle PC. Vi er i kontakt med EAs kundecenter - vi har bare haft for travlt til at uploade et clip af vores skærmbillede. MEN derfor ville det da være super hvis en af jer kender løsningen.
/Anita
Avatar billede jecalc Nybegynder
17. marts 2008 - 18:14 #6
- måske skal jeg lige tilføje, at vi jo sidder her med den ganske lovlige, af kunden indkøbte skive./Anita
Avatar billede gurly Praktikant
17. marts 2008 - 21:57 #7
det var jo heller ikke noget der stod på skærmen, men noget har havde skrevet på siden med videoen.

og selv om i har den originale skive kunne det jo godt være at i havde brugt en no-dvd patch, for så var det nærliggende at det var problemet.