Avatar billede jecalc Nybegynder
16. marts 2008 - 18:37 Der er 7 kommentarer

NFS Pro Street fejlmelding ved opstart på ny PC

Hej - vi har svare problemer med Need for Speed Pro Street. Har punklet i timevis for at få ny PC færdig til kunden.
Har via andet link her downloadet Patch 1.1. europa men ingen ændring. Udgaven er købt i forretning så den skulle være ok.
Der har været et andet spørgsmål her på siderne med henvisning til YouTube video - det er nøjagtig den samme fejl vi får - vi har altså bare ikke kunne løse problemet ved hjælp af en patch. Vi har afinstalleret Nero og har ikke Clone CD på maskinen.
Håber nogen kan hjælpe. Tak/John og Anita
Avatar billede jecalc Nybegynder
16. marts 2008 - 18:39 #1
Os igen - jeg prøvede a taste 900 points ind men det ville den ikke acceptere - men løser du dette for os, så kan du få så meget det er tilladt at give. Tak/Anita
16. marts 2008 - 19:14 #2
- Hvordan opfører den sig da ?

(Er det via XP ?)

Korrekte driver(s) til din Hardware ?
Avatar billede jecalc Nybegynder
16. marts 2008 - 19:26 #3
ja, altså - der er et spørgsmål andetsteds under generelt her på Eksperten med et link til denne side:
http://www.truveo.com/Need-for-speed-patch-11-error-/id/1440113769
og det er magen til den fejlmeddelelse vi får. I modsætning til den anden spørger, så har vi ikke en bærbar, men en stationær PC - vores grafikkort er GIforce8800 GTS med 768 MB ram - vi har testet med dxdiag og den viser at alt skulle være fejlfrit.
Vi taler om at den skal køre Win XP.
/Anita
Avatar billede gurly Praktikant
16. marts 2008 - 22:57 #4
nu skriver brugeren der har oploadet videoen >
"and i have a no-dvd .exe"
gælder det også dig ?
Avatar billede jecalc Nybegynder
17. marts 2008 - 18:13 #5
Nej - det står der ikke på vores skærm. Der står det sædvanlige: Windows beklager, der er fundet en fejl og vi lukker ned - skal vi sende fejlrapport.....bla bla, som vi kender den.
I dag har vi talt med kunden og alt dette skete og for ham på hans gamle PC. Vi er i kontakt med EAs kundecenter - vi har bare haft for travlt til at uploade et clip af vores skærmbillede. MEN derfor ville det da være super hvis en af jer kender løsningen.
/Anita
Avatar billede jecalc Nybegynder
17. marts 2008 - 18:14 #6
- måske skal jeg lige tilføje, at vi jo sidder her med den ganske lovlige, af kunden indkøbte skive./Anita
Avatar billede gurly Praktikant
17. marts 2008 - 21:57 #7
det var jo heller ikke noget der stod på skærmen, men noget har havde skrevet på siden med videoen.

og selv om i har den originale skive kunne det jo godt være at i havde brugt en no-dvd patch, for så var det nærliggende at det var problemet.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester



IT-JOB

Euronext Securities

Software Developer

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

Business Analyst med flair for test

Netcompany A/S

Network Engineer

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

Generalist med flair for økonomi i projekter og drift