Avatar billede jens117 Nybegynder
15. marts 2008 - 20:26 Der er 3 kommentarer

Opgaver i PHP og Mysql

Hej alle.

Jeg har løbende brug for en person der kan programmere i PHP og Mysql. Opgaver afregnes efter aftale.
Jeg kan kontaktes på jens117@gmail.com
Hilsen

Jens
Avatar billede messagestick Nybegynder
15. marts 2008 - 22:36 #1
Jens,

Jeg er i forbindelse med en svensk firma som kan ta sig an dine forskellige problemer. Venligst se på deres site www.vibait.com for en bild af deres kompetencer og erfaringer. De bruger netop de teknologier som du her efterspørger. Deres normale pris er 440:- DKK/h, men det går at aftale fast pris for vel afgrænsede opgaver. Hvis det kan være interessant så er du velkommen at tage kontakt med mig.

M.v.h.,

Håkan Lane
Message Stick
Niels Jernes Vej 10
9220 Aalborg Øst
tlf.: 96356106
fax: 96354599
email: mst@novipark.dk
Avatar billede webco_dk Nybegynder
16. marts 2008 - 16:41 #2
Hej jens
jeg programmere PHP og mysql og har gjordt det gennem længere tid
jeg vil gerne høre mere om hvad opgaverne kunne være jeg har sendt dig en mail
christen(a)webco.dk
Avatar billede s0mmer Nybegynder
05. april 2008 - 20:12 #3
Jeg er interesseret i at høre mere om opgaven.

Tjek www.erhmmedia.dk for mere information om mig og kontakt mig endelig hvis det kunne have interesse.

Mvh. Steffen Sommer
steffen@erhmmedia.dk