Avatar billede st3ff Nybegynder
15. marts 2008 - 14:46 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Mozilla/Opera/IE lukker uopfordret ned

Jeg har et problem angående min browser, hver gang jeg benytter forskellige sider lukker min browser uopfordret ned, f.eks. hvis jeg prøver at logge ind på www.fronter.om/kalgym lukker min browser ned, ligeledes hvis jeg prøver at uploade nye fotoalbums til facebook.com lukker denne også bare, og sidst ved brug af min netbank.

Dette er uanset hvilken browser jeg benytter, (mozilla/opera/IE etc.) - har prøvet dem alle.

Jeg kører på XP - og både java samt adobe flash er fuldt opdateret.

Nogen gode løsniger?
Avatar billede st3ff Nybegynder
15. marts 2008 - 14:46 #1
www.fronter.com/kalgym skal det selvfølgelig være og www.facebook.com
Avatar billede jacla Nybegynder
15. marts 2008 - 14:58 #2
Du kan eventuelt forsøge at installere shockwave player i stedet for flashplayer og se hvad der så sker.
Avatar billede st3ff Nybegynder
15. marts 2008 - 15:11 #3
Samme scenarie, den prøver at logge ind, og så lukker browseren.
15. marts 2008 - 15:59 #4
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/threat_analytics/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)

Avatar billede st3ff Nybegynder
15. marts 2008 - 16:21 #5
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\WLKeeper.exe
c:\programmer\fælles filer\logishrd\lvmvfm\LVPrcSrv.exe
C:\Programmer\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
C:\Programmer\Dell Network Assistant\hnm_svc.exe
C:\PROGRA~1\McAfee\MSC\mcmscsvc.exe
c:\programmer\fælles filer\mcafee\mna\mcnasvc.exe
c:\PROGRA~1\FÆLLES~1\mcafee\mcproxy\mcproxy.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\McAfee\MPF\MPFSrv.exe
C:\Programmer\McAfee\MSK\MskSrver.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\ZcfgSvc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Dell\NICCONFIGSVC\NICCONFIGSVC.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
C:\PROGRA~1\McAfee.com\Agent\mcagent.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
C:\PROGRA~1\Intel\Wireless\Bin\1XConfig.exe
C:\Programmer\Mcafee\MWL\MwlSvc.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\ifrmewrk.exe
C:\Programmer\Dell\QuickSet\quickset.exe
C:\Programmer\Apoint\Apoint.exe
C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\UpdateService\issch.exe
C:\Programmer\Fælles filer\LogiShrd\LComMgr\Communications_Helper.exe
C:\Programmer\Logitech\QuickCam10\QuickCam10.exe
C:\Programmer\SiteAdvisor\6172\SiteAdv.exe
C:\Programmer\Dell Photo AIO Printer 924\dlccmon.exe
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe
C:\Programmer\Apoint\HidFind.exe
C:\Programmer\Nokia\Nokia Software Launcher\NSLauncher.exe
C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
C:\Programmer\Apoint\Apntex.exe
C:\Programmer\Java\jre1.6.0_03\bin\jusched.exe
C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
C:\WINDOWS\system32\dlcccoms.exe
C:\Programmer\Fælles filer\LogiShrd\LComMgr\LVComSX.exe
C:\Programmer\Mcafee\MWL\MwlGui.exe
C:\Programmer\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\PROGRA~1\Sony\SONICS~1\SsAAD.exe
C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\Wcescomm.exe
C:\PROGRA~1\MI3AA1~1\rapimgr.exe
C:\Programmer\Last.fm\LastFMHelper.exe
C:\Programmer\Stardock\ObjectDock\ObjectDock.exe
C:\Programmer\IVT Corporation\BlueSoleil\BlueSoleil.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Nokia\MPAPI\MPAPI3s.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Logishrd\LQCVFX\COCIManager.exe
C:\Programmer\Skype\Plugin Manager\skypePM.exe
C:\Programmer\Windows Live\Messenger\usnsvc.exe
C:\PROGRA~1\McAfee\VIRUSS~1\mcsysmon.exe
C:\Programmer\Last.fm\LastFM.exe
C:\Programmer\McAfee\MSC\mcuimgr.exe
c:\programmer\winamp toolbar\WinampTbServer.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WLLoginProxy.exe
C:\Programmer\Opera\Opera.exe
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www1.euro.dell.com/content/default.aspx?c=de&l=de&s=gen
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {089FD14D-132B-48FC-8861-0048AE113215} - C:\Programmer\SiteAdvisor\6253\SiteAdv.dll
O2 - BHO: Winamp Toolbar BHO - {25CEE8EC-5730-41bc-8B58-22DDC8AB8C20} - C:\Programmer\Winamp Toolbar\winamptb.dll
O2 - BHO: McAntiPhishingBHO - {377C180E-6F0E-4D4C-980F-F45BD3D40CF4} - C:\Programmer\McAfee\MSK\mcapbho.dll
O2 - BHO: DriveLetterAccess - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\system32\dla\tfswshx.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O2 - BHO: scriptproxy - {7DB2D5A0-7241-4E79-B68D-6309F01C5231} - c:\PROGRA~1\mcafee\VIRUSS~1\scriptsn.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O3 - Toolbar: McAfee SiteAdvisor - {0BF43445-2F28-4351-9252-17FE6E806AA0} - C:\Programmer\SiteAdvisor\6253\SiteAdv.dll
O3 - Toolbar: Winamp Toolbar - {EBF2BA02-9094-4c5a-858B-BB198F3D8DE2} - C:\Programmer\Winamp Toolbar\winamptb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] "C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IntelWireless] C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\ifrmewrk.exe /tf Intel PROSet/Wireless
O4 - HKLM\..\Run: [Dell QuickSet] C:\Programmer\Dell\QuickSet\quickset.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Apoint] C:\Programmer\Apoint\Apoint.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ISUSPM Startup] C:\PROGRA~1\FÆLLES~1\INSTAL~1\UPDATE~1\ISUSPM.exe -startup
O4 - HKLM\..\Run: [ISUSScheduler] "C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\UpdateService\issch.exe" -start
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechCommunicationsManager] "C:\Programmer\Fælles filer\LogiShrd\LComMgr\Communications_Helper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechQuickCamRibbon] "C:\Programmer\Logitech\QuickCam10\QuickCam10.exe" /hide
O4 - HKLM\..\Run: [MWLExe] C:\Programmer\Mcafee\MWL\MWLGuiSt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiteAdvisor] C:\Programmer\SiteAdvisor\6172\SiteAdv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [McENUI] C:\PROGRA~1\McAfee\MHN\McENUI.exe /hide
O4 - HKLM\..\Run: [DLCCCATS] rundll32 C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\DLCCtime.dll,_RunDLLEntry@16
O4 - HKLM\..\Run: [dlccmon.exe] "C:\Programmer\Dell Photo AIO Printer 924\dlccmon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe -startup
O4 - HKLM\..\Run: [NSLauncher] C:\Programmer\Nokia\Nokia Software Launcher\NSLauncher.exe /startup
O4 - HKLM\..\Run: [mcagent_exe] C:\Programmer\McAfee.com\Agent\mcagent.exe /runkey
O4 - HKLM\..\Run: [dla] C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.6.0_03\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Wallpaper Juggler Monitor] "C:\PROGRA~1\WALLPA~1\WallpaperJugglerM.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Nokia.PCSync] C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe /NoDialog
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [SsAAD.exe] C:\PROGRA~1\Sony\SONICS~1\SsAAD.exe
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\Wcescomm.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Yodm3D] E:\Downloads\yodm3d\Yodm3D.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: Hurtig start af Microsoft Office OneNote 2003.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\OFFICE11\ONENOTEM.EXE
O4 - Startup: Last.fm Helper.lnk = C:\Programmer\Last.fm\LastFMHelper.exe
O4 - Startup: Stardock ObjectDock.lnk = C:\Programmer\Stardock\ObjectDock\ObjectDock.exe
O8 - Extra context menu item: &Winamp Toolbar Search - C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Winamp Toolbar\ieToolbar\resources\en-US\local\search.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_03\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Create Mobile Favorite - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MI3AA1~1\INetRepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MI3AA1~1\INetRepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Opret Foretrukken på den mobile enhed... - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MI3AA1~1\INetRepl.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O15 - Trusted Zone: http://*.mcafee.com
O16 - DPF: {5C051655-FCD5-4969-9182-770EA5AA5565} (Solitaire Showdown Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/SolitaireShowdown.cab56986.cab
O16 - DPF: {9C024426-7859-4B2D-AB4C-B1E370AE7549} - http://dk.mcafee.com/Apps/WSC/da/WscWlanScannerCtrl.cab
O16 - DPF: {B8BE5E93-A60C-4D26-A2DC-220313175592} (MSN Games - Installer) - http://messenger.zone.msn.com/binary/ZIntro.cab56649.cab
O16 - DPF: {C3F79A2B-B9B4-4A66-B012-3EE46475B072} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab56907.cab
O16 - DPF: {F5A7706B-B9C0-4C89-A715-7A0C6B05DD48} (Minesweeper Flags Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MineSweeper.cab56986.cab
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\FÆLLES~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: McAfee Application Installer Cleanup (0148961205512582) (0148961205512582mcinstcleanup) - McAfee, Inc. - C:\WINDOWS\TEMP\014896~1.EXE
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: BlueSoleil Hid Service - Unknown owner - C:\Programmer\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
O23 - Service: dlcc_device - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\dlcccoms.exe
O23 - Service: EvtEng - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
O23 - Service: Advanced Networking Service (hnmsvc) - SingleClick Systems - C:\Programmer\Dell Network Assistant\hnm_svc.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: Imapi Helper - Alex Feinman - C:\Programmer\Alex Feinman\ISO Recorder\ImapiHelper.exe
O23 - Service: Process Monitor (LVPrcSrv) - Logitech Inc. - c:\programmer\fælles filer\logishrd\lvmvfm\LVPrcSrv.exe
O23 - Service: LVSrvLauncher - Logitech Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\LogiShrd\SrvLnch\SrvLnch.exe
O23 - Service: McAfee Services (mcmscsvc) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\MSC\mcmscsvc.exe
O23 - Service: McAfee Network Agent (McNASvc) - McAfee, Inc. - c:\programmer\fælles filer\mcafee\mna\mcnasvc.exe
O23 - Service: McAfee Scanner (McODS) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\VIRUSS~1\mcods.exe
O23 - Service: McAfee Proxy Service (McProxy) - McAfee, Inc. - c:\PROGRA~1\FÆLLES~1\mcafee\mcproxy\mcproxy.exe
O23 - Service: McAfee Real-time Scanner (McShield) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\VIRUSS~1\mcshield.exe
O23 - Service: McAfee SystemGuards (McSysmon) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\VIRUSS~1\mcsysmon.exe
O23 - Service: McAfee Personal Firewall Service (MpfService) - McAfee, Inc. - C:\Programmer\McAfee\MPF\MPFSrv.exe
O23 - Service: MSCSPTISRV - Sony Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Sony Shared\AVLib\MSCSPTISRV.exe
O23 - Service: McAfee SpamKiller Service (MSK80Service) - McAfee, Inc. - C:\Programmer\McAfee\MSK\MskSrver.exe
O23 - Service: McAfee Wireless Network Security Service (MWLSvc) - McAfee, Inc. - C:\Programmer\Mcafee\MWL\MwlSvc.exe
O23 - Service: NICCONFIGSVC - Dell Inc. - C:\Programmer\Dell\NICCONFIGSVC\NICCONFIGSVC.exe
O23 - Service: PACSPTISVR - Sony Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Sony Shared\AVLib\PACSPTISVR.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: RegSrvc - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
O23 - Service: Spectrum24 Event Monitor (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
O23 - Service: SiSoftware Database Agent Service (SandraDataSrv) - SiSoftware - C:\Programmer\SiSoftware\SiSoftware Sandra Professional Home XI\Win32\RpcDataSrv.exe
O23 - Service: SiSoftware Sandra Agent Service (SandraTheSrv) - SiSoftware - C:\Programmer\SiSoftware\SiSoftware Sandra Professional Home XI\RpcSandraSrv.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: Sony SPTI Service (SPTISRV) - Sony Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Sony Shared\AVLib\SPTISRV.exe
O23 - Service: SonicStage SCSI Service (SSScsiSV) - Sony Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Sony Shared\AVLib\SSScsiSV.exe
O23 - Service: WLANKEEPER - Intel® Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\WLKeeper.exe

--
End of file - 14528 bytes
15. marts 2008 - 17:07 #6
Din log er 'ren' ...

Hvilken form for forbindelse bruger du ?
Avatar billede st3ff Nybegynder
15. marts 2008 - 17:09 #7
En ganske almindelig forbindelse fra TDC vist nok 1 mbit så vidt jeg husker.

Men det er et problem der pludselig opstod, jeg har altid kunnet benytte disse sider til indtil for 2 ugers tid siden.
Avatar billede st3ff Nybegynder
15. marts 2008 - 17:18 #8
Adsl skulle der have stået.
15. marts 2008 - 17:34 #9
... Hmmm...

Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.

Direkte link
http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip

Brug kun nr. to link, hvis det første ikke virker.

Du får da lige et andet link hvis det ikke lykkedes med det første:
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Sæt flueben i følgende, og klik herefter på "GO". Genstart og check om det har hjulpet:
Explorer/IE
Avatar billede st3ff Nybegynder
15. marts 2008 - 17:58 #10
Ingen ændring. Stadig det samme.
Avatar billede jacla Nybegynder
18. marts 2008 - 09:59 #11
Er du sikker på det er browserne det er galt med? Har du prøvet uden firewall?
Avatar billede st3ff Nybegynder
18. marts 2008 - 10:46 #12
Min firewall er godt nok  høj, men det er ikke denne der gør det. Samme problem uden firewall.
18. marts 2008 - 11:31 #13
Vildskud - Geninstalér dit netkort/driver dertil ?
Avatar billede st3ff Nybegynder
19. marts 2008 - 23:53 #14
Desværre. Heller ikke.
- Ender med jeg nok bliver nød til at formattere lortet. Jeg har ingen gode bud, men jeg ku måske forestille mig at det er en tjenste der er nødvendig som er blevet deaktiveret, kan dette passe?

Det eneste jeg husker at have gjort inden fejlen opstod var at åbne msconfig.exe - men ikke at jeg ændrede på noget så vidt jeg husker.
20. marts 2008 - 00:04 #15
Systemgendannelse ???
20. marts 2008 - 00:05 #16
Kig i MSConfig om der er deaktiverede elementer/services ?
Avatar billede st3ff Nybegynder
20. marts 2008 - 11:18 #17
Som jeg lige sådan pt. kan se det er der ikke nogle deaktiverede elemtenter/services.
Flere gode bud?
20. marts 2008 - 14:48 #18
Systemgendannelse ??? [2]
Avatar billede st3ff Nybegynder
20. marts 2008 - 15:33 #19
Tror det er sidst løsning. Orker det bare ikke lige pt.
Avatar billede st3ff Nybegynder
22. marts 2008 - 15:10 #20
Hmm.. Nu er der ligeledes programmer som ikke vil åbne.
Avatar billede jacla Nybegynder
26. marts 2008 - 09:19 #21
har du prøvet med xp cd og kører en sfc /scannow
Avatar billede st3ff Nybegynder
26. marts 2008 - 16:27 #22
Nope, det har jeg ikke.

How to?
26. marts 2008 - 20:11 #23
Prøv denne kommando for at rette fejlen:

Indsæt din WindowsXP Cd i drevet
Luk det vindue som popper op.

Gå i start - kør - skriv: sfc /scannow
Tast enter
Windows Cd skal ligge i drevet under denne kommando.
Du vil ikke få en tilbagemelding om noget er rettet.
Det mellemrum mellem sfc / skal være der.
Avatar billede st3ff Nybegynder
27. marts 2008 - 22:47 #24
Du er sku en skat.
Fungerede perfekt. Nu virker både programmerne samt explorer/mozilla/opera etc. igen
Kom med et svar og pointene er dine(:

Lige et bonusspørgsmål, hvad kan dette have skyldtes?
27. marts 2008 - 23:08 #25
Ping...