Avatar billede jannik-sn Nybegynder
14. marts 2008 - 18:40 Der er 4 kommentarer

har idéen, men mangler logoet

Hej Allesammen..

Jeg er netop igang med at lave en ny myspace hjemmeside til mit musik, og synes at jeg manglede et federe logo. Jeg har komponeret og produceret musik i 5-6 år nu under mit alias
Ja9k Beats.

Det nye logo havde jeg tænkt mig skulle være 4 spillekort med en Jack(knægt), Ace(es), 9, King(konge) og hvor der så står BEATS nedeunder. Håber at der er nogen som har lyst til at hjælpe, og hvis nogen har flere idéer så bare fyr løs.

www.myspace.com/ja9kbeats

Mvh Jannik
Avatar billede Himbear Nybegynder
14. marts 2008 - 18:49 #1
Det vil jeg gerne hjælpe med, så prøv lige at skrive til mig på mail@tinocordes.dk

Med venlig hilsen
Tino Cordes
www.tinocordes.dk
Avatar billede janne123 Nybegynder
21. juni 2008 - 14:05 #2
Har I færdiggjort emnet???
Avatar billede janne123 Nybegynder
21. juni 2008 - 15:09 #3
Du må få dette her, hvis du har lyst! :-) Husk du kan ikke skalere op - kun ned! Hvis du vil have den større så skriv og giv antal pixel højde og bredde - originalen er større! :-)

http://gemdet.nu/2/77092card_logo2.jpg
Avatar billede janne123 Nybegynder
23. juni 2008 - 11:04 #4
Mmmmm....du er måske ikke længere interesseret? :-)