Avatar billede irma_n1 Novice
14. marts 2008 - 18:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

WPC54G connecter ikke automatisk

Hejsa

jeg har en linksys trådløs router og en WPC54G linksys kort. Mit problem er at når jeg tænder computeren (og korter er inde i computeren) så forbinder kortet ikke computeren til internet. Den siger bare at der ingen forbindelse er. Men hvis jeg skubber kortet ud og sætter den i igen så virker det.

Hvordan får jeg den til at forbinde automatisk til nettet uden at den skal tages ud og sættes ind igen??
Avatar billede irma_n1 Novice
14. marts 2008 - 19:39 #1
jeg har lagt mærke til en sjov ting. Når jeg starter computeren og kortet er i åbner jeg Netværksforbindelser og i den er der 2 forbindelser : LAN og trådløst som ikke er tilsluttet siger den.

Men når jeg tager kortet ud og sætter den i igen så er der forbindels PLUS en mere forbindelse , nemlig en Internetgateway som er tilsluttet. Det er som om hvis den ikke er til stede så kan kortet ikke connecte
Avatar billede irma_n1 Novice
14. marts 2008 - 19:42 #2
og hvis jeg deaktiverer gateway forbindelsen så forsvinder internetforbindelsen
Avatar billede irma_n1 Novice
14. marts 2008 - 19:57 #3
tjah fandt ud af hvordan jeg fjerner gatewayen og nu er den væk, men problemet er stadig der. Skal altid tage kortet ud og ind igen før den forbinder
Avatar billede kbo68 Nybegynder
18. marts 2008 - 06:42 #4
Har haft samme problem !!!
Løste det ved at afindstiller kortet og bare la windows finde kortet og la windows konfigurer netværket !!!
Avatar billede irma_n1 Novice
20. marts 2008 - 09:40 #5
hej
kan jeg lige få en step by step for hvordan du gjorde det? for jeg mener at jeg også har forsøgt det
Avatar billede irma_n1 Novice
21. marts 2008 - 13:56 #6
nu virker det. tak for svaret. send lige et ind så du kan få points
Avatar billede irma_n1 Novice
15. oktober 2010 - 21:39 #7
hej kbo68
sender du lige et svar ind så jeg kan give dig point
Avatar billede irma_n1 Novice
24. oktober 2010 - 12:25 #8
lukkes