Avatar billede tjenester Nybegynder
17. juni 2001 - 21:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tjenester giver findeløn vedr snyd

her er lidt points vedr snyd
Tjenester
Avatar billede kurtj Nybegynder
17. juni 2001 - 21:52 #1
Nu er der bare lige det at det ikke vedrører Eksperten, men foregår udenfor. Og derfor er det ikke gangbart!!
Avatar billede minijensen1 Nybegynder
17. juni 2001 - 21:53 #2
hhmmm.. Det var måske lige en god ide at linke til www.tjenester.dk , så folk kan se hvad du mener...
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. juni 2001 - 22:09 #3
så ved jeg det.
Avatar billede victor44 Nybegynder
17. juni 2001 - 22:09 #4
Det er heller ikke et spørgsmål og hører ikke under denne kategori !

Jeg kan i øvrigt ikke bruge www.tjenester.dk med min netscape.

Luk dette spørgsmål.
Avatar billede xzxzx Nybegynder
25. juni 2001 - 14:34 #5
Hvorfor sQ vi stikke andre for nogle Xpert point?
Avatar billede tjenester Nybegynder
25. juni 2001 - 14:47 #6
Hej
det var fordi en anden i et foregående spm bad os om points
vedr snyd
at vi gerne vil af med dem der snyder og stjæler
skyldes blot at der er folk der ikke snyder der gerne så at Tjenester.dk ikke lukker på grund af et par tåbelige menesker der ikke kan virke uden at snyde og stjæle
Tjenester