Avatar billede k-lund Nybegynder
14. marts 2008 - 12:48 Der er 7 kommentarer

Dvale ting

Hey eksperter ...
Jeg har en windows vista 64x og et asus P5E3 DELUXE/WiFi-AP bundkort har et problem hvis man lader computeren stå så slukker skærmen også er den umulig at få tændt igen ang signal fra computeren .. er der en specil kanp i vista eller fra asus side som gør at den hopper ud af det der standby mode igen?
Avatar billede lavement Nybegynder
14. marts 2008 - 12:51 #1
Du burde kunne ændre på tingene i strømstyring
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2008 - 13:22 #2
Kan du ikke bare trykke hurtigt på tænd-knappen (uden at holde den nede)?
Avatar billede k-lund Nybegynder
14. marts 2008 - 17:24 #3
ingen af delene virker :S strøm styring er på max perform og dvale diaktiveret
Avatar billede justrace Novice
14. marts 2008 - 20:33 #4
Hvad sker der hvis u trykker en gang på mellemrumstangenten. Puh-ha, det kræver kaffe sådan en langt ord. :)
Avatar billede olebole Juniormester
15. marts 2008 - 01:32 #5
<ole>

'mellemrumstangentfjederholderstilleskruesmørekande' ... ta' dén!  ;D

- sorry, men jeg var lige ved at tjekke brugeren lavements indlæg i div. tråde ... OMG!  =8-O

/mvh
</bole>
Avatar billede enya Nybegynder
15. marts 2008 - 01:40 #6
>olebole: Hold da op for et "fint" ord du dér kunne stave til.. :-D
Og sorry for spam til k-lund..! :(
Avatar billede justrace Novice
15. marts 2008 - 09:11 #7
Der er hvistnok'n kandidat til Guinness. :)

Altså, jeg mener bøgen, ikke øllerne. Dem kan man drikke hvis man ikke kommer med, så er man glad alligevel. :)