Avatar billede pressto Nybegynder
14. marts 2008 - 08:15 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Acceptere svar

Jeg har nogle åbne spørgsmål, som jeg gerne vil acceptere svarene på. Men hvor f..... er "accepter-svar"-knappen?
Avatar billede mugs Novice
14. marts 2008 - 08:19 #1
Den ligger i venstre side lidt nede.
Men der SKAL være lagt et svar før du kan acceptere. Marker den eller de brugere der skal have point, og tryk derefter på accepter.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar

Spørgsmål om eksperten er pr-koyume gratis.
Avatar billede pressto Nybegynder
14. marts 2008 - 08:37 #2
Der er tilsyneladende noget galt med mine øjne... Ude til venstre har jeg "dine data", "spørgsmål data, "funktioner" og "annonce". Ingen af stederne står der "accepter svar"...
Avatar billede pressto Nybegynder
14. marts 2008 - 08:46 #3
Hej. Du glemte lige at skrive
Avatar billede pressto Nybegynder
14. marts 2008 - 08:46 #4
Hej. Man skal åbenbart skrive et svar og sende det, før man kommer hen til "accepter" - men det gør jeg nu.  :-)
Avatar billede Jensen DK Novice
14. marts 2008 - 09:24 #5
Du skal acceptere dit eget svar, så du kan få dine point igen.