Avatar billede nitroman Nybegynder
13. marts 2008 - 20:47 Der er 3 kommentarer

Opdatere firmware på linksys

skal have opdateret firmwaren på min linksys WRT54G.

Mit spørgsmål er så om jeg kan gøre det trådløst eller om jeg skal bruge et netværks kabel..?
Avatar billede snowball Novice
13. marts 2008 - 20:52 #1
Det vil altid være at foretrække at gøre det via kabel.

Hvis den trådløse forbindelse mistes når du er ved at sende den nye firmware, så kan det evt. beskadige enheden.

De manualer til trådløse routere jeg har læst angående opdatering af firmware, har alle anbefalet at man gør det via kabel.
Avatar billede nitroman Nybegynder
13. marts 2008 - 20:52 #2
men det kan lade sig gøre via trådløs??
Avatar billede njalus Nybegynder
17. marts 2008 - 19:49 #3
Ja, Det kan du sagtens. gå ind på www.linksys.com og hent den nyeste firmwire, jeg har lige gjort det for en måned siden ca.

HUSK at læse den readme fil der følger med, og dobbelt tjek at du har hentet den rigtige firmwire. Ellers kan det gå meget galt.