Avatar billede igames Nybegynder
13. marts 2008 - 15:27 Der er 5 kommentarer

Grafiker og Programmør til Webshop

Hej

Jeg i i opstats fasen med ny virksomhed, og er derved igang med at undersøge markedet for gode grafikere og programmører.

Håber lidt på at I evt. kunne hjælpe med at anbefale nogle som er gode i det grafiske og i PHP, database og sammenfletning med E-conomic.

Selve ideen er at shoppen skal være særdeles flot designet, der skal kæles for detaljerne - dog uden siden er alt for tung. Derfor søger jeg en person/virksomhed, som har stor erffaring indenfor grafik.

Med hensyn til programmering og webshop, så har jeg tænkt mig at bruge osCommerce og E-conomic som økonomisystem. Det er vigtig at de to systemer spiller sammen.

Hvis du skulle vide hvem der kan klare disse opgaver vil jeg meget gerne høre fra dig.
Avatar billede dechlis Nybegynder
17. marts 2008 - 14:51 #1
Nu ved jeg ikke hvor du/i ligger rent økomonisk, men hvis du ønsker at webshop og ERP skal spille sammen, så kan du måde rigtig mange udfordringer hvis du vælger osCommerce. Men nok om det.

Jeg kan godt hjælpe dig med det, men skriv gerne lidt mere om konceptet bag shoppen! Design er en ting og det der ligger bagved er en anden ting.
Avatar billede igames Nybegynder
17. marts 2008 - 15:08 #2
Har du mulighed for at kontakte mig på Henrik@i-games.dk
Avatar billede dechlis Nybegynder
18. marts 2008 - 10:40 #3
mail sendt
Avatar billede steffen-andersen Nybegynder
22. marts 2008 - 22:42 #4
Jeg arbejder som grafisk designer og repræssenterer Relation House som tilbyder alt du har brug for mht programmering osv. hvor jeg naturligvis tilbyder grafisk design. Send mig en mail på steffen@relationhouse.com - så kan vi snakke nærmere om det :)
Avatar billede e-conomicDK Nybegynder
13. oktober 2010 - 13:21 #5
Hejsa,

Mht til webshop integrationer med e-conomic kan du kigge nærmere på:

http://www.e-conomic.dk/integration/loesninger/

Der er ihvertfald listet en del virksomheder, samt partnere der ved hvordan e-conomic kan spille sammen med en webshop og omvendt.

mvh.

e-conomic