Avatar billede heloo Nybegynder
12. marts 2008 - 00:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hvilken playstation 3

Jeg skal have fat i en ps3.

Men er der flere modeller at vælge imellem hvis man vil købe her i landet?

hvilken skal man købe?
er der noget med 40 og 60 gb harddisk?
Hvilken er bedst og kan mest?

Hvor finder jeg den billigeste?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. marts 2008 - 20:07 #1
Der er KUN 40 Gb modellen nu!

Billigste sted jeg kan finde er Getmore, Multimedia World og Coolshop.
http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?products_id=53902&utm_source=spilpriser&utm_medium=index&utm_content=textlink
Avatar billede heloo Nybegynder
13. marts 2008 - 17:23 #2
hmm, kan man slet ikke finde den med 60gb (måske tyskland/sverige)

Er det rigtigt at den med 40gb ikke kan spille ps2 spil, men den med 60gb kan godt????
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. marts 2008 - 22:27 #3
Efter de info jeg har fra Sony DK, er der kun 40 Gb versionen i europa nu.

"Er det rigtigt at den med 40gb ikke kan spille ps2 spil, men den med 60gb kan godt????"
Korrekt!
Avatar billede heloo Nybegynder
14. marts 2008 - 08:41 #4
tak john_s  og go weekend og tak ;-)
Avatar billede flash_84 Nybegynder
14. marts 2008 - 09:24 #5
Hej!

60 Gb udgaven kan spille mange af PS2 spillene, men absolut ikke alle!
40 Gb udgaven kan kun spille PS3 spil.

I øjeblikket kan du kun købe 40 Gb versionen i Danmark. Og Blockbuster kører med et tilbud der hedder 3.800,- (vist nok så længe lager haves).

Jeg har selv købt PS3 40 Gb, da jeg ikke har nogen PS2 spil.
Jeg kan egentlig heller ikke se hvorfor man skulle købe en PS3 der kan spille PS2 spil. Hvis man har PS2 spil, så har man vel også en PS2 til at spille dem på.

Det siges der kommer nye versioner af Sony PS3 i år. Der kommer en 80 Gb og en 120 Gb, som begge kan spille PS2 og PS3 spil. Men du har det ikke fra mig...

Go' fornøjelse - Det er en vildt fed konsol!

/Flash
Avatar billede heloo Nybegynder
14. marts 2008 - 09:37 #6
ok, flash, tak for det men jeg vil nu gå i bilka og bruge 2995 på en 40gb i dag ;-)
Så kan man sgu selv smide en større hd i hvis nødvendigt ;-)
Avatar billede flash_84 Nybegynder
14. marts 2008 - 09:46 #7
Det kan jeg godt forstå. Jeg synes alligevel lige du skal se deres tilbud, bare så du er orienteret.

http://blockbuster.dk/Default.aspx?ID=126&ProductID=PROD420779&PID=545

Go' weekend!

/Flash