Avatar billede cavatino Nybegynder
11. marts 2008 - 23:55 Der er 15 kommentarer

Kan ikke fjerne program - hjælp!

Jeg skulle installere et program, men det belev ikke installeret helt. Et eller andet gik galt. Aner ikke hvad.

Nu kan jeg hverken fjeren det igen fra Tilføj/fjern, eller installere oven i igen på ny.

Hvad gør jeg?
Det er lige præcis det vigtigste af alle mine programmer (Pro Tools). :(
Avatar billede cavatino Nybegynder
12. marts 2008 - 00:03 #1
Håber nogen vil hjælpe hurtigst muligt. Jeg er nemlig helt fra snøvsen (hysterisk, helt præcis). Kan ikke kapere den slags snot. Nu har jeg brugt timer på at installere en ny windows og alt det andet der skal smides på - og så går det sgu galt netop som jeg næsten var færdig. Altid kan jeg lave lort i det skide computer.
Avatar billede cavatino Nybegynder
12. marts 2008 - 00:04 #2
Uden det program kan jeg ikke optage musik (den eneste grund til at jeg har sådan en lorte maskine).
Avatar billede cavatino Nybegynder
12. marts 2008 - 00:22 #3
100 point ekstra!!!!!!!!!!!
Avatar billede cavatino Nybegynder
12. marts 2008 - 00:23 #4
Nej, 200 point ekstra for hjælp NU!!!!!
Avatar billede japping Nybegynder
12. marts 2008 - 00:27 #5
Prøv at genstarte pc'eren, kig i Add/remove. Hvis der ikke er noget, så forsøg at installere programmet igen.
Avatar billede joggy Nybegynder
12. marts 2008 - 00:37 #6
Måske prøve at starte op i fejlsikret tilstand.. Ikke sikkert det vil hjælpe en skid, men måske du kan fjerne programmet der? Ved ikke, men da et forsøg værd.
Avatar billede cavatino Nybegynder
12. marts 2008 - 00:59 #7
Når jeg vil fjerne programmet i Tilføj/fjern popper der en boks op med besked om at der allerede ser ud til at være en version installeret og at jeg først skal fjerne den i Tilføj/fjern. Så den er hel gal.

Har forsøgt i fejlsikret. Samme resultat.

Jeg har overvejet at fjerne mapperne i fejlsikret. Og så bagefter fjerne alle de poster jeg kan finde med Søg i Registreringsdatabasen. Men jeg tør sgu ikke. Kan sagtens forestille mig at det hele dermed (om  muligt) bliver endnu værre.
Avatar billede cavatino Nybegynder
12. marts 2008 - 01:08 #8
Jeg tror jeg tager chancen. Går det galt, så skide være med det.
Avatar billede justrace Novice
12. marts 2008 - 01:24 #9
Når det nu er en helt ny installation, ville det så ikke være nemmest at gøre det om igen og slippe for alt det bøvl du risikerer at løbe ind i?
Avatar billede Jensen DK Novice
12. marts 2008 - 06:50 #10
Rolig nu, gå ind i programmer find det halvt indstaleret Pro Tools gå ind i mappen og se om der skulle være en fil der hedder uinstal, og ja så brug den til at slette programmet med.
Avatar billede vejmand Juniormester
12. marts 2008 - 07:55 #11
Dette burde virke:

Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.
Avatar billede justrace Novice
12. marts 2008 - 09:44 #12
>vejmand: Det burde vel være fremgangsmåden, men mener at når tingene allerede ra start af, på en helt ny XP-installation, ikke kører optimalt, så må der være et eller andet galt. Derfor ville jeg vælge at starte forfra igen, forså lang tid som det vil tage, kommer man hurtigt til at bruge i den anden ende på bøvl og fejl hele tiden.
Avatar billede kop Nybegynder
12. marts 2008 - 09:53 #13
Prøv lige dette program først http://itpro.no/fil/1572.html
Avatar billede nva Praktikant
12. marts 2008 - 14:32 #14
Prøv at rense en gang med Ccleaner inden du forsøger at geninstallere.
Avatar billede Jensen DK Novice
16. marts 2008 - 06:42 #15
Var der noget der kunne bruges?