Avatar billede phpbegynder2004 Nybegynder
11. marts 2008 - 19:33 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

En ordentlig webhost

Hej,
Jeg er sikker på, at spørgsmålet har været oppe flere gange, men nu stiller jeg det igen: hvor finder jeg en ordentlig webhost?
I know, I know! Det kommer selvfølgelig an på hvad jeg ønsker, og hvad jeg vil betale. All right:

Jeg ønsker:
php
MySQL
20GB plads
20 GB trafik/måneden

Siden jeg ønsker hosted, er en gymnasieside, med 200 elever tilknyttet. Der ligger omkring 15.000 billeder, og der kommer hele tiden flere til. Altså et rimelig stort galleri af billeder, som muligvis er lidt trafikkrævende.

Jeg har haft problemer med begge minetidligere hosts.
Jeg startede med One.com (aka b-one), men deres oppetid er ikke imponerende. Skiftede til servage for er års tid siden, og alt har fungeret PERFEKT, undtagen lige databasen, som går ned dagligt. Muligvis fordi man ligger på såkaldte clusters/delte servere eller hvad de nu kalder det.

Hvad kan i anbefale?

Er villig til at betale 50kr/måneden. Hvis I har noget virkelig anbefalesesværdig må prisen godt gå højere op.
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. marts 2008 - 19:38 #1
Jeg vil sige at hvis det er oppetiden som er vigtig for dig, så skal du nok kigge lidt mere på den pris du vil betale.

Det kunne dog være en løsning, hvis du vil blande host lidt, at du forsætter hos servage med hjemmesiden m.v. da de jo nok tilbyder mest plads til prisen og finder en anden host til databasen. Det kunne være unoeuro, surftown m.v.

Men hvis du vil samle det hele hos det og oppetiden er vigtig, så kig på nogen af de større og dyrer host som dandomain, scannet - det bliver dog dyrt med den plads du skal bruge.

Løsningen med unoeuro er nok den billigste og bedste til prisen efter min mening og unoeuro er ikke 100%, men ikke nede mere end 5-10 min om ugen :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
11. marts 2008 - 19:41 #2
Er meget godt tilfreds med surftown, men hoster heller ikke så store sites!
Avatar billede leif Seniormester
11. marts 2008 - 19:42 #3
http://www.abusiness.dk/ har jeg selv også gode erfaringer med, men ligger igen i den dyre ende.
Avatar billede nickti92 Nybegynder
11. marts 2008 - 22:16 #4
Jeg har gode erfaringer med firebee.dk også selvom det er i den billige ende, men vi har gode erfaringer med 3 af vores sider og det er ikke sider der er lidt besøgt.

Ved at firebee ikke tilbyder 20 Gb plads men skriv til dem og spørg, det gjorde vi og vi har 40 gb plads til vores det ene site til en rigtig god pris og vi har slet ikke noget og klage over, plus de yder god support også om natten både online live chat og pr. telefon som vi har haft brug for et par gange.

-Martin
Avatar billede bacardil Nybegynder
11. marts 2008 - 22:40 #5
nickti92 -> Hvad er det for sider - hvis man må spørge
Avatar billede tarraq Nybegynder
12. marts 2008 - 21:13 #6
50 kr kommer du ikke langt med :)
Avatar billede phpbegynder2004 Nybegynder
24. marts 2008 - 04:16 #7
Nej, det er rigtig nok. Men det er som sagt en skoleside, der kører rundt for min regning. Så har ikke meget mere at jonglere med :(
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. marts 2008 - 06:58 #8
Så må du jo have reklamer på til at financere det med. Google adsence er et godt bud.
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. marts 2008 - 10:51 #9
Enten det eller bede folk give lidt penge hvis de er utilfredse med nedetid eller sidst leve med det :)
Avatar billede phpbegynder2004 Nybegynder
15. april 2008 - 19:05 #10
Okay, tak for hjælpen :) Læg et svar :)
Avatar billede phpbegynder2004 Nybegynder
17. maj 2008 - 18:23 #11
Lukket
Tak for hjælpen.
Avatar billede leif Seniormester
17. maj 2008 - 18:26 #12
Hvem endte det med ?
Avatar billede phpbegynder2004 Nybegynder
18. maj 2008 - 00:40 #13
Indtil videre bliver jeg hos Servage. Det lyder som om, at der ikke findes bedre kvalitet end dem til 50 kr/måned.
Avatar billede neontetra Nybegynder
05. maj 2014 - 09:11 #14
HI. Må ikke bekymre dig. Deres krav er enkle og alle web-vært kan give dig en tjeneste. Men at vælge en bedste web-vært er vigtig. For de bedste web-hosting-tjenester, vil jeg foreslå dig at vælge http://www.XnYnZ.com/ Denne webhost tilbyder en bred vifte af hosting planer på forskellige takst passer alles budget og krav. De giver også 24/7 teknisk krikand support også.