Avatar billede mikkelbrabrand Nybegynder
10. marts 2008 - 23:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Synkronisering mellem WM5 og Vista

Jeg har en Qtek 9100 som jeg forsøger at synkronisere med Vista. Jeg kan sagtens få Vista til at se min PDA, men jeg kan ikke synkronisere. Når jeg forsøger får jeg fejlen "Serveren kunne ikke kontaktes" med fejlkoden 80072EFF.

Jeg har fjernet med anden Exchange opkobling i et forsøg på at få det til at fungere, men intet har virket.

Har nogle et godt råd?
Avatar billede kasperhyllested Nybegynder
11. maj 2008 - 22:35 #1
Har du prøvet at hard resette Qtek'en og geninstallere sync-centeren på din Vista?
Avatar billede mikkelbrabrand Nybegynder
12. maj 2008 - 09:28 #2
Mange gange, det hjælper desværre ikke.