Avatar billede Findahl Praktikant
10. marts 2008 - 21:48 Der er 4 kommentarer

Tema-ændring i Windows XP

Hej

Jeg har lige formateret min computer og installeret XP på ny. Jeg har mit tema som Windows Classic med den grå farve. Når jeg så genstarter, så har min computer automatisk ændret det til andet tema med Windows XP design med blå/grøn proceslinje. Hvordan stopper jeg det, så mit tema forbliver som Windows Classic?

På forhånd mange tak!

Mark
Avatar billede gratis Nybegynder
12. marts 2008 - 10:39 #1
Stopper og deaktivere Tjensten Tema:

|Startmenu|Kør|skriv,  services.msc  , tryk enter.

find tjenesten temaer, dobbeltklik på den, stop den,
fold glammen ud og vælg, deaktiveret.
Avatar billede Findahl Praktikant
16. marts 2008 - 21:51 #2
Hej "gratis"

Det fungerer indtil videre - mange tak :o) !!!

Mark
Avatar billede Findahl Praktikant
16. marts 2008 - 21:52 #3
Vil du ikke lige svare, ellers mener jeg ikke jeg kan tildele dig point?
Avatar billede gratis Nybegynder
16. marts 2008 - 22:03 #4
Hej findahl, herligt du ku bruge det :) jeg samler ikke på point, så snup dem selv.