Avatar billede joaqin Nybegynder
10. marts 2008 - 16:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ændre virtuel hukommelse i Xp pro

Hej alle eksperter
Jeg afvikler flight simulator på min pc.Hvilket kræver meget ram grafik samt processorkraft!!
Jeg har 4 gb ram Men da jeg kun har et 32 bit system udnytter vist kun de 3gb..
Anyway
Hvis jeg nu vil udnytte kraften mest muligt til at afvikle min flysimulator hvorledes skal mine indstillinger for pagefil så sættes??
Nuværende instillinger under virtuel memory Er med Hak i Costum size:

Initial size 2046 mb
Maximum size 4092 mb

Neder står der
Total paging size for all drives
minmum allowed 2 mb
Recommended 4606 mb
currently allocatet 2046mb

Jeg kan ændre dette på set knappen
Hvad giver mest kraft
mvh
Joaqin
Avatar billede peet-49 Novice
10. marts 2008 - 16:54 #1
Højreklik på denne computer/egenskaber/avanceret/indstillinger/avanceret, der sætter du start og stop, husk definer inden afslutning.
Avatar billede joaqin Nybegynder
10. marts 2008 - 17:11 #2
Hej peet-49 Det ved jeg godt!! Det er selve Initial size
Maximum size værdierne jeg er ude efter du kan ovenstående se hvad de står til nu
det er costum værdierne..Dem vil jeg gerne ændre til en bedre performance
Så hvad skal det to Nye værdier være ??
Joaqin
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2008 - 17:40 #3
Avatar billede joaqin Nybegynder
10. marts 2008 - 17:52 #4
Ok Fint med link!!
Kort hvad ville i sætte værdierne til!!!
Ud fra mine altså

Initial size 2046 mb Ny værdi ????
Maximum size 4092 mb By værdi  ???
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2008 - 18:38 #5
Maximum size 4092 mb By værdi og husk der er intet der forhindrer dig i at oprette flere sidefiler
Avatar billede glh2 Nybegynder
10. marts 2008 - 18:42 #6
Uanset hvordan du sætter den op, så får du nok ikke mere ydelse i dit spil (fps). Spillet preloader data i ram, så det slipper for at tilgå harddisken.
Avatar billede glh2 Nybegynder
10. marts 2008 - 18:55 #7
Maximum er desuden bestemt af den tilstand windows kører i. I udvidet tilstand kan den sættes helt op til 16 TB
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2008 - 19:01 #8
Du kan rolig regne med at min løsning virker
Avatar billede joaqin Nybegynder
10. marts 2008 - 19:50 #9
Hej helgec.. Ja din løsning virker faktisk
Opret venligst svar for points.
Tak til peet-49 og glh2
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2008 - 19:57 #10
:o)
Avatar billede joaqin Nybegynder
10. marts 2008 - 20:22 #11
Sådan